Unregistere
Well-known member
Mooi kaartje hoor Waan. Ben benieuwd als je straks bij West II en Zuid I bent beland, interessant om te zien.
In noord heb je ook nog veel verenigingen die geen eerste team in een standaardklasse hebben.
Ik vermeld niet de vele ( naar schatting minimaal 60 ) verenigingen die zondag 1 in een standaardklasse hebben en daarnaast op zaterdag 1 of meerdere teams in de reserveklassen.
Helaas heb ik geen PDF overzicht van alle reservecompetities in Noord, zodat ik de lijst volledig zou kunnen maken.
Heeft iemand die ?
Niet die PDF, wel de lijst.
[...]
Zuid2
IASON
Nunhem RKHVC
RKIVV
SNA
VOS
Westerbeekse Boys
Niet die PDF, wel de lijst.
Nunhem en RKHVC zijn twee clubs natuurlijk.
Trouwens enig idee wanneer Buggenum opgehouden is? Die zijn in 1992 tegen ons (het vierde elftal van Megacles) nog kampioen geworden in de Derde Klasse Afdeling Limburg.
2x Beverwijk, da's wel heel raar. Wil niemand daar voetballen ofzo?
Bedankt voor dit mooie overzicht, Joost!Alle clubs in Limburg die er sinds 1947 mee opgehouden zijn, inclusief het jaar dat ze voor t laatste competitie speelden.
Bij Neerbeek en Oranje Boys klopt iets niet zo te zien.[...]
Neerbeek (I) 1971
Neerbeek (II) 1971
Oranje Boys 2015
Oranje Boys (I) 1947
Oranje Boys (II) 2015
[...]
Bedankt voor dit mooie overzicht, Joost!
Voor de volledigheid: clubs die er mee zijn opgehouden zonder in een fusieclub op te gaan.
Bij Neerbeek en Oranje Boys klopt iets niet zo te zien.
Als aanvullende vraag hierop: Zijn er op Vlieland en Schiermonnikoog geen voetbalclubs?Mooi overzicht! Als zuidling, hoe is dat allemaal geregeld met die Waddeneilandclubs? Die moeten om de twee weken 2 uur enkel reizen om te voetballen?
'Beide clubs spelen in de 5e klasse Noord. De twee clubs zijn niet bij elkaar ingedeeld omdat sommige tegenstanders er bezwaar tegen hebben om twee keer per seizoen naar het eiland te moeten. '
Er lijkt me weinig leuker dan een uitwedstrijd op Terschelling. Ook twee keer per seizoen en met een reiskostenvergoeding van de KNVB.