JMD
Well-known member
Hoho JMD, wel goed lezen. Alle meelezers zijn het met noord-ooster eens hoor en steunen hem in zijn mening.
Sorry meneer DGS...
Hoho JMD, wel goed lezen. Alle meelezers zijn het met noord-ooster eens hoor en steunen hem in zijn mening.
Ik denk inderdaad ook dat bij die daling van toeschouwersaantallen van de zaterdagploegen in de tweede divisie meespeelt dat de tegenstanders minder aantrekkelijk zijn voor het publiek dan een seizoen eerder. Lijkt me een belangrijke oorzaak.
Ook bij clubs die door de tweede divisie niet of nauwelijks minder derby's kregen zoals bv HHC , Barendrecht, Maassluis of Kozakken Boys zie je een behoorlijke achteruitgang in toeschouwersaantallen.
Ik denk dat er ook andere elementen meespelen.
Goed lezen.
Ik zeg dat er naarmate de discussie vordert steeds meer verwijten enz. zonder argumenten komen.
Maar het gebeurt hier vaker dat ik verkeerd wordt aangehaald.
Ik vraag me af of al die 7 zaterdagteams zoals bv de 5 genoemde minder regionale ploegen kregen.
En of teams aantrekkelijk zijn of niet is subjectief.
De toeschouwersaantallen bij de zaterdagploegen zijn in ieder geval allemaal behoorlijk, soms fors gedaald.
Overigens, zoals ik al zei, er zijn denk ik meer oorzaken dan de minder aantrekkelijke tegenstanders , zoals ook de beloften.
Nou ik laat het hier denk ik maar even bij.
Misschien reden om dat spul weer weg te leggen ?
Ik hoor weinig nieuwe argumenten. En het aantal verwijten en beledigingen , zonder dat er ook maar 1 argument genoemd wordt neemt weer toe.
Aan de reacties te zien lijkt het dat in dvk niemand er net zo over denkt als ik. Maar dat was bekend.
Ik heb het idee dat dat buiten dvk wat anders ligt. Vooral ook voor die meelezers schrijf ik mijn reacties hier.
Bepaalde heilige huisjes verdienen het om ter discussie gesteld te worden.
Reken maar wiskundig uit dan voor HHC, Barendrecht, Maassluis,en Kozakken Boys . Ik denk dat bij die clubs de achteruitgang nauwelijks iets te maken heeft met minder derby's.
En van die 10 man ? Ja, ik weet dat op bepaalde gebieden de meningen in dvk nogal eenzijdig verdeeld zijn.
Buiten dvk hoor ik andere geluiden.
En vastgeluld ? Ja zo kun je iemand wegzetten. Ik zou ook gemakkelijk soortgelijke bewoordingen kunnen gebruiken.
Maar laat ik het genuanceerd en zonder verwijten, beledigingen o.i.d.zeggen, ik zie dat anders.
Helemaal mee eens!Bepaalde heilige huisjes verdienen het om ter discussie gesteld te worden.
Beide mag.
jou
Waarom nieuwe argumenten gebruiken als oude argumenten deugdelijk en niet weerlegd zijn ?
:duim::duim:
jou
Waarom nieuwe argumenten gebruiken als oude argumenten deugdelijk en niet weerlegd zijn ?
Helemaal mee eens!
Dat je kan schelden is ons allemaal bekend...Ik ben het niet met je eens en ik zie in jouw verhaaltjes ook geen bewijs voor die mening.
Bovendien vind ik " bord voor de kop" en " wat praat je onzin" nogal goedkoop.
Maar inderdaad, zo kun je gemakkelijk iemand wegzetten.
Ik zou bv gemakkelijk hetzelfde over jou kunnen zeggen, zelfs in nog stoerdere bewoordingen.
Dan zou je je ook af kunnen vragen of 'die anderen' niet gelijk kunnen hebben...Nee, maar ik lees van jou niets wat ik ook al niet van anderen heb gelezen.
Danny Buijs is alsnog toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.