Amateurvoetbal algemeen

de waan

Well-known member
14 is natuurlijk nog een overblijfsel uit de tijd van de afdelingsbonden. Vanaf dat moment werd de zaterdag 1e klasse hoofdklasse en schoof de rest (qua naam) ook een niveautje omhoog.

(Waarom leg ik dit eigenlijk nog uit.)
 

noordooster

Well-known member
14 is al eeuwen zo. Het boeit dus ??n persoon.

Klopt niet. Ik heb er meer mensen over gehoord, die dat vreemd vonden.
Mooi dat jij het al eeuwen weet, dat had SM vast niet verwacht, want nu ben je volgens hem een kuiken als ik het goed begrijp.
Als het al eeuwen zo is ( volgens mij ongeveer sinds midden jaren '90 ) is het des te vreemder dat het niet wordt aangepast.
 

noordooster

Well-known member
14 is natuurlijk nog een overblijfsel uit de tijd van de afdelingsbonden. Vanaf dat moment werd de zaterdag 1e klasse hoofdklasse en schoof de rest (qua naam) ook een niveautje omhoog.

(Waarom leg ik dit eigenlijk nog uit.)

Ik denk dat je het vooral uitlegt omdat je de verleiding niet kan weerstaan om te laten zien dat je weet waarom het is.
En inderdaad, dat verhaal klopt.
De redenering zal toen zijn geweest, dat men de 3e klasse zat. en de 4e klasse zon. van een ongeveer gelijk niveau vond.
Het lijkt mij toe dat dat argument heden ten dage niet meer stand houdt.
Alle reden om te veranderen dus. Je kunt je afvragen waarom men dat niet doet.
 

de waan

Well-known member
Omdat daar waarschijnlijk niemand ooit een seconde over nagedacht heeft. En ik denk niet dat ze bij Teletekst bezig zijn met het niveau van de 4e klasse zaterdag en 5e klasse zondag en hoe zich dat tot elkaar verhoudt, of denk je wel? Ze hielden in het verleden alleen de uitslagen van de KNVB competities bij en die lijn hebben ze ook daarna aangehouden.

Maar goed, stuur een mailtje naar Teletekst. Misschien doen ze er wat mee.
 

noordooster

Well-known member
Andere optie , want ik vind dat ik al genoeg vrijwilligerswerk doe, is samenwerken met voetbalnoord.
Die is altijd al behoorlijk vroeg op de hoogte van de uitslagen van de 4e klasse zat. ( althans sowieso van Noord en Oost )
 

noordooster

Well-known member
Maar goed, stuur een mailtje naar Teletekst. Misschien doen ze er wat mee.

Nee. Ooit een mail gestuurd. Niks mee gedaan.
Ongeveer 10 a 15 jaar geleden al. Moet ze an het denken hebben gezet.
Maar ik vermoed :Allemaal zondagmensen daar die het allang goed vinden zo . :eek:mg:
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Nee ze hebben allemaal wel wat beters te doen dan zich hier druk over te maken.

En de enkele zonderlinge gek negeren ze maar hier in.

Dat jij je om zoiets NIET druk maakt verbaast me helemaal niet. Jouw expertise ligt ook niet bij het amateurvoetbal.
Ik maak me er ook niet druk om, er zijn dagen dat ik er gewoon helemaal niet aan denk, maar toch vind ik het vreemd.
 

SanMark.

Well-known member
Dat jij je om zoiets NIET druk maakt verbaast me helemaal niet.

Ik maak mij nu eenmaal niet zo druk in het leven over zulke dingen.


Jouw expertise ligt ook niet bij het amateurvoetbal.

Ah jij denkt blijven herhalen want dan word het vanzelf de waarheid.

Ik heb jouw al op diverse onwaarheden /leugentjes kunnen betrappen maar ook daar ga je gemakshalve even aan voorbij.
Of de subtiele hints zijn aan jouw niet besteed. Dus ik heb genoeg kennis in huis om jouw diverse keren ermee om de oren te slaan, als jij weer onzin uit blaat om te doen voorkomen dat jij het allemaal wel weet.

Ik maak me er ook niet druk om, er zijn dagen dat ik er gewoon helemaal niet aan denk, maar toch vind ik het vreemd.

Zo zo er zijn dus dagen dat jij er niet aan denkt. Je moet toch wel een ontzettend zielig leven hebben dat er dus meerdere dagen zijn dat je eraan denkt dat teletekst de zondagafdeling voortrekt en dat je er zelfs een mail aan hebt gewaagd.

Vroeger had de KRO een ergernissen pagina op Teletekst, die was denk ik ook uitstekend geschikt voor jouw soort mensen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jullie kunnen natuurlijk ook beiden besluiten om niet telkens op het knopje reageren te drukken.
 

Joost

Well-known member
In basis heeft Noord-ooster natuurlijk wel gelijk over Teletekst. Het is gek dat je op zaterdag een klasse minder weergeeft dan op zondag.

Komt ook nog bij dat ik me afvraag wie er nog naar die pagina's kijkt. Op de teletekstpagina's van de regionale zenders vind je vaak iets meer informatie, en de standen, en ook de 5e klasse mits van toepassing. Er zijn in de laatste 20 jaar een hoop teletekstpagina's 'gesneuveld', dat deze pagina's die schifting overleven is apart.
 

noordooster

Well-known member
Jullie kunnen natuurlijk ook beiden besluiten om niet telkens op het knopje reageren te drukken.

Kan natuurlijk ook.
En eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat van verschillende kanten mij, zowel openlijk als priv?, is geadviseerd om San Mark volledig te negeren.
" Dan gaat het wel over" voegde men eraan toe.
Dat negeren vind ik nou eenmaal moeilijk, omdat zijn bijdragen ( die aan mij zijn gericht ) wat mij betreft vaak wel om een reactie vragen
Persoonlijk vind ik het tot nu toe niet onaardig gaan.
Grootste winst tov enkele maanden geleden is dat SanMark niet gaat schelden of anderszins over de schreef gaat in wat hij mij toevoegt.
Inhoudelijk blijven we het vaak oneens, ik kan SanMark moeilijk overtuigen van hoe het zit.
 
Bovenaan