Unregistere
Well-known member
Nee hoor en dat weten jullie zelf ook wel. Maar ik snap dat het leuk is om deze discussie weer op te rakelen in de hoop dat een bepaald viertal toehapt.
Is er nu eigenlijk al definitief een streep gezet door de Regio-Cup.
De wens was eind april starten, dat werd begin mei, daarna half mei. Als ik net op de radio meekrijg dat er mogelijk pas na 18 mei nieuwe versoepelingen komen dan zou je op z'n vroegst 22 mei kunnen starten. Dat is toch de moeite niet meer? Of wil de KNVB alsnog een rondje van 6 weekenden inplannen?
Als ik kijk op de speeldagenkalender voor de regiocup (https://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/25209/regiocup-planning) is de einddatum eind mei.Is er nu eigenlijk al definitief een streep gezet door de Regio-Cup.
De wens was eind april starten, dat werd begin mei, daarna half mei. Als ik net op de radio meekrijg dat er mogelijk pas na 18 mei nieuwe versoepelingen komen dan zou je op z'n vroegst 22 mei kunnen starten. Dat is toch de moeite niet meer? Of wil de KNVB alsnog een rondje van 6 weekenden inplannen?
Voor de senioren dus definitief geen RegioCup dit seizoen.
Die kunnen stoppen en de focus leggen p het nieuwe seizoen.
De jeugd blijft nog even in de wachtkamer; die kunnen ook zonder voorbereiding nog wel 5 rondjes spelen eind mei en juni.
Een vrouw in het elftal van ASWH?
KNVB zet 'historische stap': vrouwen in eerste mannenelftal in amateurvoetbal
Vrouwelijke amateurvoetballers mogen vanaf het seizoen 2021/2022 uitkomen in het eerste mannenelftal van hun club. De KNVB heeft daar dinsdag als eerste voetbalbond ter wereld toestemming voor gegeven.www.nu.nl
Een dame die op niveau 1e klasse mannen mee kan heeft al het niveau van het Nederlands Dameselftal. Dus ik zou me daar niet zo'n zorgen over maken. Het is meer bedoeld voor de echt lager spelende amateur (4e, 5e klasse) waar een enkele dame misschien mee kan doen.Ik weet niet of het een goede stap is, voetbal is geen korfbal. Van mij hoeft het geen gemengde sport te worden. Op laag niveau ind ik het wel prima, maar op hoger niveau niet.