De Groene Scout
Well-known member
Volgend seizoen is een prima moment om het in te voeren. ;-)
Het wordt er wel duidelijker en eenduidiger door.
Beslissingswedstrijden zijn voor mij hoogtepunt van het seizoen.
Ja, is best jammer. Het heeft altijd wel iets. Vaak is het lekker weer, er staat iets op het spel. Toen Janus van Peenen nog voorzitter van Heerjansdam was, haalde hij elk jaar wel een beslissingswedstrijd naar de Molenwei. Leverde ze nog best wat centen op.
Zeker in lagere afdelingen moet je het eigenlijk gewoon zo houden, vind ik. Nu krijg je misschien wel teams die het tegen het einde best willen laten lopen voor een paar kratjes bier en dan dik verliezen, zodat de tegenstander het doelsaldo kan opkrikken.
Op 15 april was de voorzitter van deze club nog bij Pauw. Ging over de uitspraken van Derksen mbt voetballers van Marokkaanse voorouders. Toen waren er volgens deze man geen problemen. Nog geen twee maand later krijg je dit. Niet dat het per definitie aan die voetballers van Marokkaanse afkomst ligt, maar die Scharloo is dus niet echt geloofwaardig gebleken.
Het was afgelopen zaterdag weer eens goed mis bij SC Amstelwijck:
http://www.janvolwerk.com/2016/06/04/31413/
Massale vechtpartij, scheidsrechter aangevallen, zes keer rood voor vijf spelers.
Opnieuw een incident in een lange rij. De voorzitters overwegen daarom om de fusieclub op te heffen. Zie ook: http://www.ad.nl/dordrecht/telkens-incidenten-bij-sc-amstelwijck~a3da66f0/
Sneu dat het nodig is, maar misschien wel de beste oplossing...
Je zou qua naam verwachten dat de keeper van de tegenstander de aanstichter was.
Op 15 april was de voorzitter van deze club nog bij Pauw. Ging over de uitspraken van Derksen mbt voetballers van Marokkaanse voorouders. Toen waren er volgens deze man geen problemen. Nog geen twee maand later krijg je dit. Niet dat het per definitie aan die voetballers van Marokkaanse afkomst ligt, maar die Scharloo is dus niet echt geloofwaardig gebleken.
Van de 14 namen tel ik 6 buitenlandse namen waarvan bij de keeper al zeer nadrukkelijk word gemeld dat hij niets gedaan heeft. Dus om het daar op te gooien ?
Er waren twee maand geleden problemen. Dat hoeft niet integratiegerelateerd te zijn, maar ik had mij als voorzitter toch drie keer bedacht om in zo programma te zitten dat het allemaal zo soepeltjes loopt om twee maanden later na het zoveelste exces dreigen de stekker eruit te trekken. Ik had als voorzitter gezegd: ik laat dit programma aan mijn voorbij gaan en ik ga werken aan de problemen, die buiten de integratie, schijnbaar wel legio waren.