Amateurvoetbal algemeen

?

?uti

Guest
Als je op google zoekt naar deze zaak dan vind je ook artikelen waar gewoon zijn naam wordt genoemd. Geen twijfel over mogelijk dus.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat hebben wij het dan lang volgehouden zeg.

'Hij heeft in een verklaring bij de politie aangegeven te lijden aan de stoornis pseudologia fantastica, een ziekelijke vorm van liegen. Daarnaast heeft hij bekend verantwoordelijk te zijn voor het veelvuldig onder valse naam versturen van e-mails en reacties op diverse internet forums'

?

?uti

Guest

'Hij heeft in een verklaring bij de politie aangegeven te lijden aan de stoornis pseudologia fantastica, een ziekelijke vorm van liegen. Daarnaast heeft hij bekend verantwoordelijk te zijn voor het veelvuldig onder valse naam versturen van e-mails en reacties op diverse internet forums'

Daar is natuurlijk niks van waar.

gevegt

Well-known member

BV heeft dat toch al jaren geleden bewezen?

SanMark.

Well-known member

Dat heeft hij natuurlijk gelogen.

SanMark.

Well-known member
Žuti;124619 zei:
Duidelijk verhaal. Viel me al eventjes op dat hij niet meer bij Staphorst was.

Dat was ergens in December al het geval. Toen hebben we het er ook al in ??n of ander topic erover gehad.

?

?uti

Guest
Dat was ergens in December al het geval. Toen hebben we het er ook al in ??n of ander topic erover gehad.

Ik kom niet zoveel op dit forum dat ik precies weet wat er allemaal voorbij komt in de diverse topics.

Unregistere

Well-known member
Kan het me ook niet herinneren. Een schokkend verhaal, dat wel. Gaat wel wat verder dan rijen fouten ontdekken in de seizoensgids van VI. :p

Joost

Well-known member
Ik zat net eens de speeldagenkalender voor volgend jaar te bekijken en dat ziet er toch een stuk beter uit dan wat er dit jaar in de tweede seizoenshelft was.

De tweede seizoenshelft is zeker in Zuid II echt een rommeltje; 2/2/3/2/2/2 met iedere keer inhaalrondes ertussen.
Komend jaar begint de 2e seizoenshelft met een inhaalronde, daarna 4 duels. Dan 2 weekenden carnaval en vakantie. Vervolgens 5 speelrondes achtereen, Pasen en nog 4 speelrondes.

Joost

Well-known member
Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren met het Geleense Heidebloem.

Die gaan fuseren met een naburige vereniging. In feite houdt Heidebloem gewoon op te bestaan want de fusiepartner speelt momenteel 4e klasse en ik zie geen van de betaalde spelers van Heidebloem 1 de overstap maken, enkel misschien het 2e en 3e elftal. De nieuwe vereniging gaat volgens eigen zeggen ook niet spelen op het niveau van Heidebloem maar op het niveau van de fusiepartner.

Heidebloem heeft zich momenteel al geplaatst voor de nacompetitie om promotie naar de Hoofdklasse af te dwingen.

Forza AZ

Well-known member
Normaal gesproken neemt een fusieclub de plek in van de hoogst spelende club, maar in dit geval dus blijkbaar niet. De nacompetitie zullen ze nog wel moeten spelen, maar bij winst zal er een extra plek in de Hoofdklasse vrijkomen voor de verliezers van de laatste ronde neem ik aan.

Bovenaan