Dat niet direct maar het plaatsen van foto's waarvan je kunt inschatten dat ze niet openbaar gemaakt horen te worden is wellicht onverstandig.Dus ons mooie forum gaat failliet?
Dat niet direct maar het plaatsen van foto's waarvan je kunt inschatten dat ze niet openbaar gemaakt horen te worden is wellicht onverstandig.Dus ons mooie forum gaat failliet?
Is nog steeds verdachte, ik slaap er zelfs méér door.Zal wel met een sisser aflopen en anders maar niet, ik slaap er niet meer of minder om.
Oh, ik had de indruk dat het je juist best wel bezig hield.Is nog steeds verdachte, ik slaap er zelfs méér door.
Wie heeft dat op de achtergrond bepaald?Ajax gaat weer met het oude logo spelen. Volgens diverse bronnen. Het zal voor Ajacieden vast welkom zijn, maar dat ouwe mannetje ziet er niet uit wat mij betreft.
Wie heeft dat op de achtergrond bepaald?
Logisch.Louis van Gaal. Die heeft het logo ook ontworpen.
Had er toch ook mee te maken dat dat nieuwe logo sneller te maken was en dus goedkoper was (om bv op shirts te zetten enz)
Ik vind het oude logo ook mooier, maar vind wel het feit dat er 11 lijnen zijn in het 'nieuwe' logo omdat je voetbal met zijn elven speelt wel mooi gevonden.
Eens.Ja dat was iets wat 25 jaar terug misschien speelde maar tegenwoordig maakt het denk ik weinig meer uit , over hoeveel lijntjes een logo of embleem bestaat.
Die techniek is veel verder dan toen.
Op social media (gesterkt door het doorgaans betrouwbare Footy Headlines) gaat het gerucht dat Ajax volgend seizoen met een behoorlijk bizar derde shirt komt. Het zou namelijk een ode aan de overleden 'King of Reggae' Bob Marley betreffen. Zijn nummer Three Little Birds wordt bij elke thuiswedstrijd gedraaid in de Johan Cruijff ArenA.Eerbetoon aan Marley, waarom?
Vastelaovesshirtje!Eerbetoon aan Marley, waarom?
Eerbetoon aan Marley, waarom?