Ajax Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Carel Eiting tekent een nieuw contract. Fijn dat de club vertrouwen in hem heeft. De perfecte vervanger van Sch?ne. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
11/17e zou in principe toch ook moeten lukken? Als je zo'n mooi weer supporter bent, dan kun je net zo goed op een bioscooppubliek tribune gaan zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het vooral bizar dat er blijkbaar mensen zijn voor wie dit soort maatregelen nodig is. Naar het voetbal gaan is toch je hobby? Hoe kan het dan dat je niet in staat bent om 11 van de 17 thuiswedstrijden te bezoeken? En al zou dat niet lukken, is er toch altijd wel iemand te vinden die op jouw kaart wil gaan? Bij ons in de groep kan ook weleens iemand niet, maar we hebben een heel rijtje met mensen die staan te popelen om op een kaart van ??n van ons te gaan.
 

JMD

Well-known member
Precies. En 11 van de 17 vind ik eigenlijk nog behoorlijk laag, zeker als je ook iemand anders op die kaart mag laten gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het vooral bizar dat er blijkbaar mensen zijn voor wie dit soort maatregelen nodig is. Naar het voetbal gaan is toch je hobby? Hoe kan het dan dat je niet in staat bent om 11 van de 17 thuiswedstrijden te bezoeken? En al zou dat niet lukken, is er toch altijd wel iemand te vinden die op jouw kaart wil gaan? Bij ons in de groep kan ook weleens iemand niet, maar we hebben een heel rijtje met mensen die staan te popelen om op een kaart van ??n van ons te gaan.
Dit dus vooral.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ik een transfer zou willen maken, dan zou ik ook graag een potje op kunstgras overslaan.
 
Bovenaan