Ajax Nieuwstopic

JFK

Well-known member
Als die geruchten kloppen dan is eigenlijk wel zeker dat Promes dat inderdaad gedaan heeft...

Ben nooit zo bekend met het leven van voetballers 'buiten het veld', maar zijn er al vaker problemen geweest met Promes buiten het veld? Of komt dit incident totaal onverwacht?
Promes gaat in zijn vrije tijd vaak langs de deuren om te collecteren voor het Rode Kruis.
Ook is Quincy vaak te vinden in het buurthuis om bingo-avonden te organiseren.
 

Maasveld

Well-known member
Promes gaat in zijn vrije tijd vaak langs de deuren om te collecteren voor het Rode Kruis.
Ook is Quincy vaak te vinden in het buurthuis om bingo-avonden te organiseren.
Ik heb vernomen dat ie zelfs op de nominatie stond om geridderd te worden voor al zijn vrijwilligerswerk.
 

Makanaky

Well-known member
Dan scoort Quince er straks 6 in de EK finale, volgt dat ridderschap een jaartje later, kan mij het rotten
 

Eef de Kip

Well-known member
haha ja kijk, ik ga ook niet net doen alsof er niets aan de hand is en als Promes dit echt gedaan heeft is die wat mij betreft volslagen idioot en mag je 'm van mij keihard straffen hoor maar ik zie een kutsneetje van max. 5 cm.
Maakt het niet minder erg hoor maar maak mij niet wijs dat die knakker de rest van zijn leven in een rolstoel zit.

En als Promes een beetje bijdehand was geweest was die met een advocaat naar die gozer gegaan met een tas met 250.000 Euro om het af te kopen. Mondje dicht en niemand die het er over heeft maar om dan met 15K aan te komen, lachwekkend maar goed, al dat volk spoort natuurlijk niet voor een meter.
 

Makanaky

Well-known member
Je kan aan het plaatje van een vooralsnog (want niet geverifieerd) willekeurig been niet zien hoe ernstig eventuele interne schade is.
 

Abubakari

Well-known member
Je kan aan het plaatje van een vooralsnog (want niet geverifieerd) willekeurig been niet zien hoe ernstig eventuele interne schade is.
Zal best maar dit is dus de foto waarop al die aannames gebaseerd zijn.
Of het ook daadwerkelijk de foto van de wond is waarvan Promes beschuldigd wordt weet ik niet. Het hele circus wat je krijgt met halve benen er af gesneden, nooit meer lopen en weet ik wat voor indianenverhalen nog meer is natuurlijk inherent aan bekend zijn maar ik vind al die aannames en geruchten niet serieus te nemen. Zal wel met een sisser aflopen en anders maar niet, ik slaap er niet meer of minder om.
 
Bovenaan