En Ajax zal wel proberen om hem te verkopen.Promes betaald een zak geld, familielid trekt de aangifte in, Ajax onderneemt geen verdere actie omdat hij niet veroordeeld is, iedereen leeft nog lang en gelukkig.
Zoiets zal het wel worden.
Antimes dus.Promes ontkent elke betrokkenheid en geeft aan mee te werken aan het onderzoek.
Och jezusRonald de Boer doet even een Sigrid Kaagje:
Promes draagt 'verschrikkelijk geheim' mee: 'Het laat je niet onberoerd'
Ronald de Boer snapt nu waar de vormdip van Quincy Promes vandaan komt. De 28-jarige aanvaller is gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij een ernstige steekpartij, waarbij eind juli een familielid zwaargewond raakte, zo onthulde De Telegraaf zondag.www.voetbalprimeur.nl
Ik zag het ja. Je moet in deze drukke periode altijd je beste 6 opstellen en vastigheid creëren. Rouleren betekend terug naar de amateurs.Oei, de F-Side is klaar met Ten Hag.
Ze hebben wel kijk op het spelletje.Ik zag het ja. Je moet in deze drukke periode altijd je beste 6 opstellen en vastigheid creëren. Rouleren betekend terug naar de amateurs.
Promes betaald een zak geld, familielid trekt de aangifte in, Ajax onderneemt geen verdere actie omdat hij niet veroordeeld is, iedereen leeft nog lang en gelukkig.
Zoiets zal het wel worden.
Dat vind ik echt een steek onder water.Met zijn jaar salaris van meer dan 2 miljoen zou ik die Promes flink laten bloeden....
Als die geruchten kloppen dan is eigenlijk wel zeker dat Promes dat inderdaad gedaan heeft...Er gaan wat geruchten rond dat hij 15k heeft aangeboden.