Ajax Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Er lopen heel wat JMD's rond. Al is JMD dan weer niet zo onnozel dat ie denkt dat de knvb het over ons aller Ajax heeft. Maar goed, nadat Feyenoorders vorige week de 3 strafschoppen die ze tegen kregen aan Ajax wijtten kijk ik nergens meer van op.

Vooral keepers en middenvelders die we missen. Blind maar naar het middenveld, Mazraoui kan eventueel ook, Martínez en Klaiber kunnen achterin die plekken overnemen.
 

JMD

Well-known member
Er lopen heel wat JMD's rond. Al is JMD dan weer niet zo onnozel dat ie denkt dat de knvb het over ons aller Ajax heeft. Maar goed, nadat Feyenoorders vorige week de 3 strafschoppen die ze tegen kregen aan Ajax wijtten kijk ik nergens meer van op.
Hou mij er svp even buiten.... Slaat nergens op. Ja, ik doorzie idd soms een grap niet, maar deze doorzag ik wel hoor...
 

Abubakari

Well-known member
Ik bedoelde meer dat je niet de enige bent die een grap soms niet doorziet, maar dat dit wel the next level in onnozelheid is.
Niks kwaads naar jou toe bedoelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Er is , nog hoop .

NOS Teletekst zei:
"Het gaat om testen",zei coach Erik ten
Hag over de afwezigen,zonder namen te
noemen."Sommigen mogen in Nederland wel
voetballen,maar in Denemarken niet." De
Denen hanteren voor een negatieve test
strengere normen dan in Nederland.Ajax
test de achterblijvers opnieuw en hoopt
dat ze, negatief getest, alsnog afreizen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Tadic, Gravenberch en Onana zijn volgens VI en De Telegraaf vanavond alsnog naar Denemarken gevlogen en zouden bij een negatieve test morgenvroeg gewoon kunnen spelen. Gelden er voor voetballers andere voorschriften op hebben ze er gewoon schijt aan?
 

Marinos

Well-known member
Die drie zijn al eerder positief getest en zouden het dus niet meer kunnen hebben is de lezing.

Overigens schijnen er met die sneltesten van de voetbalclubs mega veel false positive resultaten te zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die drie zijn al eerder positief getest en zouden het dus niet meer kunnen hebben is de lezing.

Overigens schijnen er met die sneltesten van de voetbalclubs mega veel false positive resultaten te zijn.

Bij Heerenveen tot nu toe drie keer positief en die bleken allemaal vals door een fout in het systeem.
 

Marinos

Well-known member
Cristiano Ronaldo ook al 3x positief geloof ik.

Dat lokt natuurlijk wel competitie vervalsing in de hand + de mogelijkheid om voor veel geld de testuitslagen om te kopen.
 

Magic Alemao

New member
Bij 11 besmettingen zou ik toch de oorsprong even gaan onderzoeken.

Maar met het materiaal dat er overblijft kun je nog steeds die Denen van de mat spelen.
 

Maasveld

Well-known member
Cristiano Ronaldo ook al 3x positief geloof ik.

Dat lokt natuurlijk wel competitie vervalsing in de hand + de mogelijkheid om voor veel geld de testuitslagen om te kopen.
Die had toch 3 positieve tests achter elkaar? Dat klinkt een stuk logischer dan het geval is bij Gravenberch.
 

Marinos

Well-known member
Die had toch 3 positieve tests achter elkaar? Dat klinkt een stuk logischer dan het geval is bij Gravenberch.
Ik dacht dat daar enkele weken tussen zat en dat hij tussendoor weer getraind had, maar kan er naast zitten.

Blijft overeind dat het met regelmaat niet goed lijkt te gaan bij zo ongeveer alle clubs.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En zouden zelfs Stekelenburg en Klaassen nog gespot zijn in Kopenhagen. Bizar!
 

gevegt

Well-known member
Kijk, dat vind ik nou netjes,

Ajax, dat in de eerste NOW-periode bijna 4 miljoen euro ontving, kreeg als voorschot 1.319.140 miljoen euro. De Amsterdamse club maakte echter bekend vanwege de positieve transferresultaten geen aanspraak te maken op dat bedrag en een verzoek tot terugbetaling te hebben ingediend.
 

Reinoud

Well-known member
Sowieso doet Ajax het wel netjes. Supporters kunnen ook helemaal gecompenseerd worden voor niet bijgewoonde wedstrijden.

Voor Ajacieden laatste pakschaal podcast van Vi wel aanrader. Commercieel directeur is daar op bezoek en spreekt vrij uit. In hoeverre je dat kan beoordelen.
 
Bovenaan