Ajax Nieuwstopic

Atreides

Well-known member
Je verwacht er al weinig van, maar de F-side gaat moeiteloos door de ondergrens van dom.

Daarom willen wij niet en gaan wij niet bepalen: jij mag wel en jij mag niet naar binnen

Hoeven ze zelf niet te doen.

Overigens is de 'harde kern' van Emmen al net zo zielig.
 

JMD

Well-known member
Je verwacht er al weinig van, maar de F-side gaat moeiteloos door de ondergrens van dom.
Ik vind die quote van 'je vindt jezelf dus belangrijker dan de F-side' echt de ergste...
Het lijkt mij dat een supporter Ajax wil zien spelen, dat is je cluppie... Jammer dat dat idd niet kan op de normale manier (maar dat is nou eenmaal zo). Maar nu vindt de F-side zichzelf dus belangrijker dan Ajax...
 

Abubakari

Well-known member
Ik bedoelde vooral het dreigement van de F-side.
Ik zit nooit op de F side dus ik had me niet druk hoeven te maken.

Maar wat een mallootjes zeg, over jezelf groter dan de club voelen gesproken. Hebben al die sides volgens mij last van, nemen zichzelf zo ongelooflijk serieus, mafklappers.
 

Abubakari

Well-known member
Atreides zei:
Overigens is de 'harde kern' van Emmen al net zo zielig.
Dat ben ik niet met je eens, hoewel ze zichzelf ook behoorlijk serieus nemen verbieden ze niemand naar het stadion te gaan maar gaan ze zelf liever niet als het onder de huidige condities moet en gunnen ze anderen die er wel zin in hebben een stadionbezoek. Niks mis mee toch?

Het wordt trouwens tijd voor mondkapjes en volle stadions. Moet kunnen lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Je verwacht er al weinig van, maar de F-side gaat moeiteloos door de ondergrens van dom.



Hoeven ze zelf niet te doen.

Overigens is de 'harde kern' van Emmen al net zo zielig.
Nou dat vind ik nog al een verschil, die groep gunt de anderen de plekken die ze anders zouden bezetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
"Daarom is een tijdje geleden jou als F-sider gevraagd de keuze te maken of je wel of niet ingeloot wilde worden voor de eerste thuiswedstrijden. Sommigen van jullie delen niet de solidariteit waar we voor opgeroepen hebben!!! Je vindt jezelf waarschijnlijk belangrijker dan de F-side als totaal."


Hahahahaha.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax stopt als aandeelhouder van Ajax Cape Town. De club degradeerde 3 jaar geleden naar het 2e niveau van Zuid-Afrika en de samenwerking werd over de jaren al minder. Waarschijnlijk gaat de club weer Cape Town Spurs heten, zoals het al heette voordat Ajax eind jaren 90 betrokken raakte bij de club.
 

gevegt

Well-known member
Het is net een echt bedrijf. De mazen van de wet opzoeken, miljoenen subsidie opstrijken en gewoon bonussen van vele tonnen uitreiken.
Juridisch waarschijnlijk allemaal binnen de lijntjes, maar ethisch natuurlijk verwerpelijk. Dit zal het gehele voetbal nog lang achtervolgen als er weer om hulp gevraagd wordt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee onverantwoorde uitgaves doen maar de rest slaat gewoon op elke BVO.
Verder ga ik er vanuit dat die NOW regeling wordt terug gevorderd als er niet aan de voorwaarden is voldaan.
 

gevegt

Well-known member
Nee onverantwoorde uitgaves doen maar de rest slaat gewoon op elke BVO.
Verder ga ik er vanuit dat die NOW regeling wordt terug gevorderd als er niet aan de voorwaarden is voldaan.
Als ik het goed begrijp kunnen ze dit doen omdat ze met een 'gebroken jaar' werken. Dus het eind van het boekjaar is juni. Dat doen meer BVO's en is ook wel logisch.
Dat is de maas in de wet.
Ik vind het onethisch en heel dom.
 

gevegt

Well-known member
Ja want de voetbalwereld is normaal gesproken wel erg ethisch. Ik had je iets minder naïef ingeschat.
Nativiteit is het geluk van het leven.
Het gaat mij natuurlijk om het tijdstip. Over een paar weken komt een nieuwe aanvraag en dan heb je de poppen aan het dansen.
 
Bovenaan