SorryZeg dat dan en link vooral
SorryZeg dat dan en link vooral
Ik vind die quote van 'je vindt jezelf dus belangrijker dan de F-side' echt de ergste...Je verwacht er al weinig van, maar de F-side gaat moeiteloos door de ondergrens van dom.
Ik zit nooit op de F side dus ik had me niet druk hoeven te maken.Ik bedoelde vooral het dreigement van de F-side.
Dat ben ik niet met je eens, hoewel ze zichzelf ook behoorlijk serieus nemen verbieden ze niemand naar het stadion te gaan maar gaan ze zelf liever niet als het onder de huidige condities moet en gunnen ze anderen die er wel zin in hebben een stadionbezoek. Niks mis mee toch?Atreides zei:Overigens is de 'harde kern' van Emmen al net zo zielig.
wat een ontzettende tyfus mongolen.F-Side dreigt met Wall of Shame voor ongehoorzame Ajax-supporters | Voetbalzone
F-Side dreigt met Wall of Shame voor ongehoorzame Ajax-supporterswww.voetbalzone.nl
Wat een onvoorstelbare faalhazen
Nou dat vind ik nog al een verschil, die groep gunt de anderen de plekken die ze anders zouden bezetten.Je verwacht er al weinig van, maar de F-side gaat moeiteloos door de ondergrens van dom.
Hoeven ze zelf niet te doen.
Overigens is de 'harde kern' van Emmen al net zo zielig.
Ik moest toch erg lachen dat ze hun kerntaken niet meer kunnen uitvoeren.Nou dat vind ik nog al een verschil, die groep gunt de anderen de plekken die ze anders zouden bezetten.
Ja dat is wel grappig.Ik moest toch erg lachen dat ze hun kerntaken niet meer kunnen uitvoeren.
Wat betreft de bonussen bedoel je?Zoals voor elke BVO geldt.
Als ik het goed begrijp kunnen ze dit doen omdat ze met een 'gebroken jaar' werken. Dus het eind van het boekjaar is juni. Dat doen meer BVO's en is ook wel logisch.Nee onverantwoorde uitgaves doen maar de rest slaat gewoon op elke BVO.
Verder ga ik er vanuit dat die NOW regeling wordt terug gevorderd als er niet aan de voorwaarden is voldaan.
Nativiteit is het geluk van het leven.Ja want de voetbalwereld is normaal gesproken wel erg ethisch. Ik had je iets minder naïef ingeschat.