Ajax Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Maar wie zou er anders rcv moeten spelen dan? Het is nu ook niet zo dat hij steengoede concurrenten heeft toch?

Timber is wel een serieuze concurrent, maar onervaren. Kasanwirjo daarachter is talentvolle maar ook jong. Veltman was ideaal om erbij te hebben, nu mis je daar toch breedte. Ik neem aan dat Ajax gaat kijken voor een extra centrale verdediger mocht blijken dat Blind voorlopig niet voetbalt.
 

Abubakari

Well-known member
Martinez kan er ook spelen. Maar het lijkt er op dat Schuurs voor ten Hag nu de nr 1 kandidaat is voor die plek. Voor Schuurs was het jammer dat na twee kapitale cruciale blunders Corona kwam. Maar het feit dat ie er tegen AZ en Getafe in stond geeft al aan dat ie bij Ajax niet opgegeven was, hij is steeds gezien als iemand waar ze toekomst in zagen maar die nog de nodige stappen moest maken. En dat ie nog steeds niet uit ontwikkeld is is ook logisch gezien zijn leeftijd.
 

erka

Well-known member
Zijsprongetje: hoe gaat zo'n ding af? Geeft die dan een piepje ofzo?

Als het hart te langzaam, te snel of onregelmatig gaat geeft zo'n apparaat automatisch direct een elektrische schok waardoor de hartslag weer normaal wordt.
 

JMD

Well-known member
Als het hart te langzaam, te snel of onregelmatig gaat geeft zo'n apparaat automatisch direct een elektrische schok waardoor de hartslag weer normaal wordt.
Aha. Oke.

En daarna is dan verder onderzoek nodig? Want je zou toch ook kunnen zeggen dat het apparaat goed werkt en dat Blind gewoon verder kan spelen?
 

Marinos

Well-known member
Voelt als een behoorlijke klap op je borstbeen / tussen je schouderbladen. Bij de ontlading komt circa 800v vrij en na het geven van een schok door je ICD moet je altijd contact zoeken met je cardioloog.
 

Batigoal

Well-known member
Aha. Oke.

En daarna is dan verder onderzoek nodig? Want je zou toch ook kunnen zeggen dat het apparaat goed werkt en dat Blind gewoon verder kan spelen?

'Gewoon' verder spelen is het voorlopig niet lijkt me. Het zit toch in je hoofd dat het ieder moment weer mis kan gaan. Lijkt me dat je voorlopig geen vrij gevoel hebt.

Nog even los van zijn gezin die ook niet fijn op de tribune zal zitten.
 

Janssen

Well-known member
Ik wist het wel hoor. Denk dat hij financieel wel redelijk onafhankelijk is, dan ga op je 30ste toch geen risico meer lopen.
 

Marinos

Well-known member
Ik wist het wel hoor. Denk dat hij financieel wel redelijk onafhankelijk is, dan ga op je 30ste toch geen risico meer lopen.
Hoewel ik het erg jammer zou vinden, zou ik de keuze zelf ook zo maken. Lekker stoppen op het veld, binnen de club kijken waar je interesses liggen (Jeugd/scouting/trainer/coach) en met alle tijd en ruimte in een nieuwe functie rollen/groeien.
 

Deathprod

Active member
Er vanuit gaande dat zo'n ding afgaat met een goede reden, dan zou ik als Ajax zijnde ook geen risico meer willen lopen. Ze hebben dat hele gebeuren met Nouri gehad, moet je toch niet aan denken dat zoiets nog een keer gebeurd. Alles en iedereen zal altijd Ajax verantwoordelijk houden.



Het afgaan van het ICD-kastje bij Ajacied Daley Blind, duidt op een (dreigende) hartstilstand. Dat stelt de Belgische sportcardioloog dr. Peter Peytchev.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Ik durf wel maar kan geen kaartje kopen.

Nu heb ik ook geen last van het paniekvirus wat voor velen schijnbaar een bijwerking is als je geen corona hebt, dus dat scheelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan