Maar wie zou er anders rcv moeten spelen dan? Het is nu ook niet zo dat hij steengoede concurrenten heeft toch?
Zijsprongetje: hoe gaat zo'n ding af? Geeft die dan een piepje ofzo?Ten Hag bevestigt dat de onderhuidse defibrillator van Blind af ging.
Janssen is stiekem gewoon een Ajacied.
Zijsprongetje: hoe gaat zo'n ding af? Geeft die dan een piepje ofzo?
Aha. Oke.Als het hart te langzaam, te snel of onregelmatig gaat geeft zo'n apparaat automatisch direct een elektrische schok waardoor de hartslag weer normaal wordt.
Aha. Oke.
En daarna is dan verder onderzoek nodig? Want je zou toch ook kunnen zeggen dat het apparaat goed werkt en dat Blind gewoon verder kan spelen?
Hoewel ik het erg jammer zou vinden, zou ik de keuze zelf ook zo maken. Lekker stoppen op het veld, binnen de club kijken waar je interesses liggen (Jeugd/scouting/trainer/coach) en met alle tijd en ruimte in een nieuwe functie rollen/groeien.Ik wist het wel hoor. Denk dat hij financieel wel redelijk onafhankelijk is, dan ga op je 30ste toch geen risico meer lopen.
Ik bedoelde vooral het dreigement van de F-side.Ik durf wel maar kan geen kaartje kopen.
Nu heb ik ook geen last van het paniekvirus wat voor velen schijnbaar een bijwerking is als je geen corona hebt, dus dat scheelt.
Zeg dat dan en link vooralIk bedoelde vooral het dreigement van de F-side.