Ajax Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Zonde, erg leuke voetballer die ook nog efficiënt is getuige zijn goal en 2 assists zondag. Geen tijd om te treuren, brede selectie, Tadic kan er spelen, Klaassen ook.
Promes moet maar niet, die is uit vorm geraakt op het middenveld.

Onana
Mazraoui-Schuurs-Martinez-Tagliafico
Gravenberch -Klaassen-Blind
Antony-Tadic-Neres

Mazraoui-Timber/Martinez-Blind-Tagiafico
Gravenberch-Tadic-Klaassen
Antony-Huntelaar/Brobbey/Traoré-Neres

Of Neres-Tadic-Promes als Antony lang geblesseerd blijkt, maar dat valt wel wat mee lijkt me.

Mogelijkheden zat. En dan hebben we Labyad ook nog. Kan evt ook nog centraal op het middenveld spelen al heeft dat niet direct mijn voorkeur.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Overigens vind ik wel dat ten Hag met dat rare Achterhoekse/Mocro* accent totaal niet bij Ajax past, maar dat terzijde

* Luister eens naar ten Hag zonder te kijken, hij klinkt net als zo'n blanke Nederlandse rapper die straattaal spreekt
 

Abubakari

Well-known member
Overigens vind ik wel dat ten Hag met dat rare Achterhoekse/Mocro* accent totaal niet bij Ajax past, maar dat terzijde

* Luister eens naar ten Hag zonder te kijken, hij klinkt net als zo'n blanke Nederlandse rapper die straattaal spreekt
Hij heeft iets excentrieks. Maar dat heeft van Gaal ook. Wat ie doet pakt vaak goed uit, hij heeft er het materiaal voor, maar Ajax speelt bij tijden ook gewoon geweldig voetbal. Dan past ie wat mij betreft prima bij Ajax.
 

Magic Alemao

New member
Ten Hag is op het juiste moment binnengekomen bij Ajax: precies toen de directie het roer omgooide en koos om te investeren. Vergelijkbaar met Morton Olsen een paar jaartjes .... geleden.

Vooralsnog krijgt hij met zn Twentse accent het voordeel van de twijfel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
11 spelers met corona...

En 1 keeper maar dinsdag
001393e03523f55585873e8d6bec2f8e.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Het kon niet echt uitbleven natuurlijk. Hopelijk kunnen ze het de komende tijd een beetje binnen de perken houden.
 
Bovenaan