Ajax Nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heftig zeg. Heel fijn dat die dingen zo goed werken. Maar super naar voor Blind natuurlijk, want ik vrees dat dit einde carrière is.
 

Abubakari

Well-known member
Hij heeft natuurlijk niet voor niks zo'n defibrilator in zijn borstkas, dus als dat ding zijn werk goed doet (en dat doet ie dus) dan kan Blind wellicht gewoon blijven voetballen. Maar goed, dat zal de komende dagen wel duidelijk worden, nu al conclusies trekken over einde carrière lijkt mij wat vroeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het lijkt idd te werken, maar of je op deze manier door moet willen is een andere vraag.
 

Janssen

Well-known member
Laten we eens over de ontwikkeling van Schuurs hebben. Die was al bijna opgegeven in Amsterdam toch?
 

ALenstra

Well-known member
Hoe kun je zoiets nou zeggen. Hij is juist al een tijd heel goed bezig. Zeker nu Winston Bogarde hem begeleidt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Niet opgegeven nee maar dat er twijfels waren lijkt me duidelijk. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor hem maar had in de wedstrijden dat hij de kans kreeg vorig seizoen wel wat foutjes.
Ik hoop oprecht dat hij een reeks wedstrijden blijft staan.
 

Batigoal

Well-known member
Niet opgegeven nee maar dat er twijfels waren lijkt me duidelijk. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor hem maar had in de wedstrijden dat hij de kans kreeg vorig seizoen wel wat foutjes.
Ik hoop oprecht dat hij een reeks wedstrijden blijft staan.

Precies dit. Goed, maar niet zonder fouten. Hij lijkt in de voorbereiding weer stappen te hebben gezet dus het zou me niets verbazen als hij basisspeler wordt. Zeker nu Blind weleens een tijdje langs de kant kan staan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies dit. Goed, maar niet zonder fouten. Hij lijkt in de voorbereiding weer stappen te hebben gezet dus het zou me niets verbazen als hij basisspeler wordt. Zeker nu Blind weleens een tijdje langs de kant kan staan.

Maar wie zou er anders rcv moeten spelen dan? Het is nu ook niet zo dat hij steengoede concurrenten heeft toch?
 
Bovenaan