Ajax Nieuwstopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ajax gaat weer met het oude logo spelen. Volgens diverse bronnen. Het zal voor Ajacieden vast welkom zijn, maar dat ouwe mannetje ziet er niet uit wat mij betreft.
 

JMD

Well-known member
Had er toch ook mee te maken dat dat nieuwe logo sneller te maken was en dus goedkoper was (om bv op shirts te zetten enz)

Ik vind het oude logo ook mooier, maar vind wel het feit dat er 11 lijnen zijn in het 'nieuwe' logo omdat je voetbal met zijn elven speelt wel mooi gevonden.
 

SanMark.

Well-known member
Had er toch ook mee te maken dat dat nieuwe logo sneller te maken was en dus goedkoper was (om bv op shirts te zetten enz)

Ik vind het oude logo ook mooier, maar vind wel het feit dat er 11 lijnen zijn in het 'nieuwe' logo omdat je voetbal met zijn elven speelt wel mooi gevonden.

Ja dat was iets wat 25 jaar terug misschien speelde maar tegenwoordig maakt het denk ik weinig meer uit , over hoeveel lijntjes een logo of embleem bestaat.

Die techniek is veel verder dan toen.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi zo.

Geruchten die ook gaan is dat het 3e tenue van volgend jaar een eerbetoon zal zijn aan Bob Marley en we in rastafari-kleuren gaan spelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Eerbetoon aan Marley, waarom?
Op social media (gesterkt door het doorgaans betrouwbare Footy Headlines) gaat het gerucht dat Ajax volgend seizoen met een behoorlijk bizar derde shirt komt. Het zou namelijk een ode aan de overleden 'King of Reggae' Bob Marley betreffen. Zijn nummer Three Little Birds wordt bij elke thuiswedstrijd gedraaid in de Johan Cruijff ArenA.
 

Abubakari

Well-known member
Vanwege three little birds, wat een supporters lied van Ajax is geworden.
Zal wel een gerucht blijven denk ik.

Oude logo terug zou wel erg mooi zijn.
 
Bovenaan