Vastelaovesshirtje!Eerbetoon aan Marley, waarom?
Vastelaovesshirtje!Eerbetoon aan Marley, waarom?
Eerbetoon aan Marley, waarom?
Zo zou die er uit zien:Geruchten die ook gaan is dat het 3e tenue van volgend jaar een eerbetoon zal zijn aan Bob Marley en we in rastafari-kleuren gaan spelen.
Het zal ongetwijfeld een beetje van beide zijn.Ik weet echt niet wat ik hier van moet denken.
Wil de familie het onderste uit de kan, of zit Ajax op de centen ?
Er moet toch wel een heel groot verschil zitten tussen vraag en aanbod wil je er niet uitkomen.
Dat geloof ik ook. Toch zal Ajax er in de media er altijd slechter uit komen.Het zal ongetwijfeld een beetje van beide zijn.
Precies, dus stel dat er een 100k verschil in zit dan zou je als Ajax zijnde dus zeggen, hier heb je dat extra. Dus ik denk dat het verschil is van meer dan een miljoen , maar dat is dus puur speculeren.Dat geloof ik ook. Toch zal Ajax er in de media er altijd slechter uit komen.
Eerder vele miljoenen gezien de opstelling eerder van de familie.Precies, dus stel dat er een 100k verschil in zit dan zou je als Ajax zijnde dus zeggen, hier heb je dat extra. Dus ik denk dat het verschil is van meer dan een miljoen , maar dat is dus puur speculeren.
Volgens het artikel wil de familie ook een vergoeding voor gederfde inkomsten uit zijn toekomstige carrière. Het zal wel over tientallen miljoenen gaan.Precies, dus stel dat er een 100k verschil in zit dan zou je als Ajax zijnde dus zeggen, hier heb je dat extra. Dus ik denk dat het verschil is van meer dan een miljoen , maar dat is dus puur speculeren.