Ajax Nieuwstopic

JMD

Well-known member
Geruchten die ook gaan is dat het 3e tenue van volgend jaar een eerbetoon zal zijn aan Bob Marley en we in rastafari-kleuren gaan spelen.
Zo zou die er uit zien:


Vind het eigenlijk best wel een mooie kleurencombinatie zo..
 

Abubakari

Well-known member
Dus het oude logo komt terug, maar op dat reaggaeshirt komt het huidige logo. Das raar.
Hoog ik moet het allemaal nog zien gehalte.
 

SanMark.

Well-known member
Ik weet echt niet wat ik hier van moet denken.

Wil de familie het onderste uit de kan, of zit Ajax op de centen ?

Er moet toch wel een heel groot verschil zitten tussen vraag en aanbod wil je er niet uitkomen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik weet echt niet wat ik hier van moet denken.

Wil de familie het onderste uit de kan, of zit Ajax op de centen ?

Er moet toch wel een heel groot verschil zitten tussen vraag en aanbod wil je er niet uitkomen.
Het zal ongetwijfeld een beetje van beide zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Dat geloof ik ook. Toch zal Ajax er in de media er altijd slechter uit komen.
Precies, dus stel dat er een 100k verschil in zit dan zou je als Ajax zijnde dus zeggen, hier heb je dat extra. Dus ik denk dat het verschil is van meer dan een miljoen , maar dat is dus puur speculeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Precies, dus stel dat er een 100k verschil in zit dan zou je als Ajax zijnde dus zeggen, hier heb je dat extra. Dus ik denk dat het verschil is van meer dan een miljoen , maar dat is dus puur speculeren.
Eerder vele miljoenen gezien de opstelling eerder van de familie.
 

JMD

Well-known member
Laatste contact tussen Ajax en de familie Nouri is van 9 maanden terug aldus de NOS...
 

Joost

Well-known member
Precies, dus stel dat er een 100k verschil in zit dan zou je als Ajax zijnde dus zeggen, hier heb je dat extra. Dus ik denk dat het verschil is van meer dan een miljoen , maar dat is dus puur speculeren.
Volgens het artikel wil de familie ook een vergoeding voor gederfde inkomsten uit zijn toekomstige carrière. Het zal wel over tientallen miljoenen gaan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, als ze stellen dat hij 10 jaar lang 2,5 miljoen per jaar had kunnen verdienen dan wordt het best een fiks bedrag natuurlijk. In principe vind ik dat Ajax niet al te ingewikkeld moet gaan doen maar als het om tientallen miljoenen gaat kan ik me voorstellen dat Ajax terughoudend is.
 

Atreides

Well-known member
Naast de toekomstige verdiensten lijkt het erop dat de familie Nouri ook extra geld wil voor de nogal uitgebreide behandeling die Nouri krijgt. Als je hiervoor nog eens 60 jaar moet betalen met extra zorgkosten van 1 á 2 ton is dat bovenop het rekensommetje van Eef nog eens 6 tot 12 miljoen.
 

JMD

Well-known member
Zou Ajax hiervoor verzekerd zijn of nu niet vanwege de medische fout?

Ik geloof idd ook wel dat dit over meer dan 30 miljoen gaat, het rekensommetje van Eef en Atreides samen zou zomaar kunnen kloppen.
 
Bovenaan