Nou ja, beetje overdreven misschien, maar meer dan 400 actieve leden heeft Achilles'29 volgens mij niet, dus dan moeten al die teams (1e, beloften, 1e zondag, A1, B1, C1) toch voornamelijk van buitenaf worden gevuld. Lijkt me erg lastig om dan je eigen clubcultuur vast te houden.