Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Die Jeroen Kerckhoffs, dat kan dus echt niet op tv.
  2. de waan

    Wielrennen

    In de hemel.
  3. de waan

    District Noord

    Fusies ontstaan in de regel ook niet uit luxe. Maar een rijke geschiedenis of grote naam is in het amateurvoetbal natuurlijk niet zo bijster relevant. Veel belangrijker is of het organisatorisch allemaal een beetje goed geregeld is.
  4. de waan

    Wielrennen

    Ik ben normaal helemaal niet zo van het zeuren op de NOS, maar het sloeg gisteren echt nergens op. Terwijl o.a. Van Emden, Dennis en Gesink hun tijdruit reden zagen we amper beelden omdat er nog allemaal voorbeschouwingen en sfeerreportages waren, waar al een week de tijd voor was. Dat was...
  5. de waan

    Wielrennen

    Ja, ik ben wel benieuwd hoe Erka aan die info komt. Ik zat ook de liveticker te volgen en ik heb niet gemerkt dat Gesink pas later in beeld kwam.
  6. de waan

    Wielrennen

    Hoe goed komt Kelderman eigenlijk de muur van Hoei op?
  7. de waan

    Wielrennen

    Het Luxemburgse vlaggetje lijkt erg op de onze, maar Jungels is geen Nederlander. Overigens mag Dumoulin de witte trui wel aan, maar is Dennis de leider.
  8. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    De mannen die het moeten gaan doen:
  9. de waan

    Wielrennen

    Opmerkelijk om te zien dat we onze oude wielerhelden dus wel op gepaste wijze kunnen eren.
  10. de waan

    Wielrennen

    Van Emden witte trui?
  11. de waan

    Wielrennen

    Geraint Thomas ook een goede tussentijd.
  12. de waan

    Wielrennen

    Dat gaat de Pfanzerwagen ook niet halen denk ik.
  13. de waan

    Wielrennen

    Heb ik de tussentijd van Martin gemist?
  14. de waan

    Wielrennen

    Hup, Teklahaimanot.
  15. de waan

    Achilles '29

    Nou ja, beetje overdreven misschien, maar meer dan 400 actieve leden heeft Achilles'29 volgens mij niet, dus dan moeten al die teams (1e, beloften, 1e zondag, A1, B1, C1) toch voornamelijk van buitenaf worden gevuld. Lijkt me erg lastig om dan je eigen clubcultuur vast te houden.
  16. de waan

    Wielrennen

    Het mooiste zou natuurlijk zijn als Boom gaat winnen. :) Ik vind dat hele MPCC gedoe eigenlijk volkomen waardeloos. Op volstrekt arbitraire grondslagen mogen renners dan ineens niet rijden. Dat hele MPCC zal nu ook wel snel definitief afgelopen zijn. Was toch ook met Theo Bos in de Vuelta een...
  17. de waan

    Het weer

    Alles potdicht en binnen blijven. Gelukkig is er wat leuks op tv.
  18. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Haha, ik moet ik niet liggen kutten op een telefoontje.
  19. de waan

    Het weer

    De bekende Limburgse weerman.
  20. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Topic voor alle oefenwedstrijden van amateurclubs. Na het eerste niemendalletje afgelopen dinsdag (4-0 winst) tegen een regioselectie vanavond de eerste serieuze tegenstander voor HSC'21. Collega topklasser DVS'33 is de tegenstander. Aanvang 8 uur.
Bovenaan