Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Die Porte zal toch ook al wel het nodige kopwerk hebben gedaan neem ik aan?
  2. de waan

    Wielrennen

    Jammer genoeg ook nog veruit de saaiste renner van de favorieten.
  3. de waan

    Wielrennen

    Hoppa!
  4. de waan

    Wielrennen

    Tuurlijk, lekker in je eentje vooruit gaan rijden.
  5. de waan

    Jonge Oranjes

    Dat is ook wel weer eens fijn, positieve berichten over onze voetbaljeugd.
  6. de waan

    Achilles '29

    Ze hebben nogal wat standaard- en selectieteams tegenwoordig. Maar een deel daarvan zal ook wel op de andere velden spelen dan waarschijnlijk. Ik denk overigens sowieso niet dat de gemeente mee financiert, in het bericht staat dat het om een garantstelling zou gaan.
  7. de waan

    Binnenlands nieuws

    Jammer De Wolf, ik leek de discussie toch lekker op slot gegooid te hebben. Kom jij er nog weer even achteraan.
  8. de waan

    Wielrennen

    Gesink moet zolang hij nog kort staat gewoon een goed klassement zien te rijden, de rest (Kruijswijk, Ten Dam, Kelderman) kunnen aanvallend gaan koersen.
  9. de waan

    Wielrennen

    Leuke ontknoping zo.
  10. de waan

    Binnenlands nieuws

    Ik vind het allemaal hufters.
  11. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    Best vreemd dat ze helemaal vergeten lijken te zijn dat FC / ADO Den Haag een fusieclub is. Alsof FC Twente ineens het logo van Enschedese Boys gaat gebruiken.
  12. de waan

    Binnenlands nieuws

    De Wet van ?e waan: begin op een internetforum over Isra?l/Palestina en de volgende dag ben je minimaal vier pagina's verder.
  13. de waan

    De Voetbalquiz

    In Den Haag kunnen ze kennelijk beter mikken.
  14. de waan

    Wielrennen

    Kelderman ook weer ietsje beter zo te zien. Die hing er ook nog vrij lang aan.
  15. de waan

    Wielrennen

    Ah, dat was hem ja. Afijn, daar moest ik even aan denken toen dat verhaal over Vuillermoz werd verteld.
  16. de waan

    Wielrennen

    Wie was die Feyenoorder ook alweer die geld mee moest nemen om deel uit te mogen maken van de selectie.
  17. de waan

    Wielrennen

    Dat gaat een beetje lastig als je geschorst bent.
  18. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2014/15

    Nu maak je me nieuwsgierig.
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik begreep hem ook niet helemaal, nee. Xxxio was dus goed voor 3,2 miljoen per jaar.
  20. de waan

    Wielrennen

    En de kasseien. En de wind in Zeeland. Heerlijke eerste week zo voor de liefhebbers. Dan mag een saaie sprintetappe ook wel eens een keer tussendoor.
Bovenaan