Ha, veel ijver doet overwinnen. Daar heeft HSC'21 volgens mij ook nog tegen gespeeld begin jaren '80 in de eerste klasse. Of net niet, dat zou ook nog kunnen.
Dat lijkt me ook een gezonde basis voor een club. Het is alleen best opmerkelijk dat er al decennialang amper een Arnhemse club is...