Zoekresultaten

  1. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Juist.
  2. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik ook. Ik heb vroeger op school de HUN-lijn geleerd. Die komt opvallend sterk weer terug in de topklasse.
  3. de waan

    Europa League 2015/2016

    Ik denk dat de thuiswedstrijd best veel volk zal trekken. Het leeft behoorlijk bij Kowet heb ik het idee.
  4. de waan

    Europa League 2015/2016

    Die fans van Ferencvaros schijnen nog racistischer te zijn dan die van Feyenoord.
  5. de waan

    Champions League 2015-2016

    Midtjylland gaat natuurlijk de CL winnen met hun statistiekjes. EDIT: oei, ze komen in de tweede voorronde Santa Coloma tegen, dan zit het toernooi er natuurlijk normaal gesproken toch vroeg op.
  6. de waan

    Binnenlandse politiek

    Dit komt dus niet van De Speld?
  7. de waan

    Europa League 2015/2016

    Geen beste loting dit.
  8. de waan

    De piramide

    Dat zal het zijn inderdaad.
  9. de waan

    De piramide

    Dat kan niet. Wedstrijden in de Topklasse zijn op zaterdagmiddag of zondagmiddag (of zaterdagavond).
  10. de waan

    Jeugdvoetbal

    Waar blijven gvd die smiley's nou eens een keer.
  11. de waan

    Wielrennen

    Wel een heerlijke ontknoping vanmiddag.
  12. de waan

    Jeugdvoetbal

    Dat sowieso. (Smiley naar eigen smaak toevoegen)
  13. de waan

    Wielrennen

    Merci.
  14. de waan

    Wielrennen

    Iemand die weet of de Tour de Suisse nog ergens te zien is vanmiddag?
  15. de waan

    Jeugdvoetbal

    Aangezien de smileys tegenwoordig nogal kut zijn: HAHAHA!
  16. de waan

    Buitenlands nieuws

    Geestelijke stoornissen maken dan ook deel uit van de Oostenrijkse cultuur.
  17. de waan

    Hup Cambuur; Hup Bernardo

    Gefeliciteerd, Liwwadder.
  18. de waan

    District Oost

    Ha, veel ijver doet overwinnen. Daar heeft HSC'21 volgens mij ook nog tegen gespeeld begin jaren '80 in de eerste klasse. Of net niet, dat zou ook nog kunnen. Dat lijkt me ook een gezonde basis voor een club. Het is alleen best opmerkelijk dat er al decennialang amper een Arnhemse club is...
  19. de waan

    District Oost

    Het was wat kort door de bocht inderdaad. Het prestatiegerichte amateurvoetbal heeft in Arnhem nooit veel voorgesteld. Is er voor Presikhaaf (nota bene een veel nikserige club dan de vier die jij noemt) ?berhaupt al eens een hoofdklasser geweest in Arnhem?
  20. de waan

    The Jukebox

    Ah, Venceremos. Zijn we daar ook eindelijk uit.
Bovenaan