Zoekresultaten

  1. de waan

    District Oost

    Arnhem is dan ook niet bepaald een voetbalstad.
  2. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Zolang de Wageningen Youth maar niet komt.
  3. de waan

    Binnenlandse politiek

    Daar hoor je de hoge heren in Den Haag dan weer niet over.
  4. de waan

    Binnenlandse politiek

    Hij komt uit Urk zie ik. Dat is toch wel een verzachtende omstandigheid.
  5. de waan

    Voorbereiding 2015/16

    Zijn jullie gefuseerd met IFC, Unregistere?
  6. de waan

    Tv-topic

    Dat is lief van je.
  7. de waan

    Binnenlandse politiek

    Veel plezier: https://twitter.com/MinPres/status/611429151753523200
  8. de waan

    Jeugdvoetbal

    Omdat je het over een zoontje hebt. Dan mag je wel een keer beginnen als je midden dertig bent.
  9. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Nottingham Forest?
  10. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Mooi overzichtje voor de cijferfetisjisten: http://home.knvb.nl/nieuws/seizoen-20142015-745935-wedstrijden-4700829-doelpunten-en-11062-kampioenen/
  11. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik zag de reacties vanmorgen. Er zijn echt een hoop mensen die een heel moeilijk leven hebben met zichzelf, allahmachtig.
  12. de waan

    Speelkalender 2015-2016

    Nee, dit jaar voor het eerst.
  13. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Je laat er geen gras over groeien zie ik. Waar speelt Brentford dan tegen?
  14. de waan

    Speelkalender 2015-2016

    1 juli na de bekerloting.
  15. de waan

    Jeugdvoetbal

    Moet je zo langzamerhand niet eens beginnen met kindjes maken?
  16. de waan

    WK Kwalificatie 2018: Europa

    Ach wat maakt het uit, we gaan het WK allemaal boycotten toch?
  17. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Mooi, dan hou ik me aanbevolen.
  18. de waan

    Jeugdvoetbal

    Bij ons op de club mogen de spelers die tegen de selectie aanzitten zelf kiezen of ze in een "subselectie"-team willen spelen (E3 en E4 in dit geval) of in het team waar ze vandaan komen. Ik heb het nog niet meegemaakt dat ze voor die laatste optie kozen.
  19. de waan

    Tv-topic

    Die neem ik ook telkens voor om te kijken, maar het komt er steeds niet van.
  20. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Ik gun hem het allerbeste, maar ik heb zo mijn twijfels. Denk dat hij beter voor een leuke club in de Eerste Divisie had kunnen kiezen. Vraag me ook af of hij in een team als Roda JC (dat vaak toch minder zal zijn dan de tegenstander) goed tot zijn recht komt.
Bovenaan