Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is natuurlijk sowieso een beetje raar dat je zegt dat je weggaat en vervolgens vrolijk een half jaar blijft zitten. En dan ook nog beweert verder te willen gaan met 'hervormen'.
De enige oplossing om van de stront af te komen is de FIFA opheffen en opnieuw beginnen. Voor zolang het dan...
Goed om te vernemen dat het met de vorm van Dumoulin in ieder geval goed zit nu Mollema en Kelderman nog nergens zijn, Poels moet knechten en Gesink nog met vraagtekens omgeven is.
Ik ken ze verder niet, behalve van naam. Maar van Haaksbergen 1 naar HSC 2 is wel een stapje of vijf omhoog, dus dan moeten ze er wel heel erg bovenuit zijn gestegen.
Dus even samenvattend: ik mag me wel kapot aan je ergeren, maar dan moet ik me ook in gelijke mate kapot ergeren aan anderen. Dat gaat niet lukken, vrees ik.
Ik ben niet zo snel verontwaardigd, maar jij hebt samen met Ronald de eer dat je er in slaagt om mij met met enige regelmaat het bloed onder de nagels vandaan te halen. Zoals gisteravond dus.
Koester die status zou ik zeggen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.