Zoekresultaten

  1. de waan

    Darten

    Ik dacht van de week dat ik naar elektronisch darts zat te kijken.
  2. de waan

    RIP topic

    18 jaar zie ik. Gatverredamme.
  3. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Het is natuurlijk sowieso een beetje raar dat je zegt dat je weggaat en vervolgens vrolijk een half jaar blijft zitten. En dan ook nog beweert verder te willen gaan met 'hervormen'. De enige oplossing om van de stront af te komen is de FIFA opheffen en opnieuw beginnen. Voor zolang het dan...
  4. de waan

    Wielrennen

    Dat zou prima zijn. En inderdaad, het is maar een voorbereidingskoers, maar echt geruststellend is het nou ook weer niet.
  5. de waan

    Wielrennen

    In de bus binnengekomen vandaag. En tot vandaag was het ook maar zo-zo.
  6. de waan

    Wielrennen

    Goed om te vernemen dat het met de vorm van Dumoulin in ieder geval goed zit nu Mollema en Kelderman nog nergens zijn, Poels moet knechten en Gesink nog met vraagtekens omgeven is.
  7. de waan

    Wielrennen

    Hartstikke mooi natuurlijk, maar eigenlijk vind ik het maar niks, een knechtende Poels. En dan ook knechten voor die dooie Britten.
  8. de waan

    Letland-Nederland

    Ok?.
  9. de waan

    Wielrennen

    Ik heb niks gezien, maar die heeft zijn ballen eraf gedraaid voor Froome neem ik aan?
  10. de waan

    District Oost

    Ik ken ze verder niet, behalve van naam. Maar van Haaksbergen 1 naar HSC 2 is wel een stapje of vijf omhoog, dus dan moeten ze er wel heel erg bovenuit zijn gestegen.
  11. de waan

    District Oost

    Ik dacht dat ik ze bij het lijstje voor het 2e zag staan.
  12. de waan

    Letland-Nederland

    Dus even samenvattend: ik mag me wel kapot aan je ergeren, maar dan moet ik me ook in gelijke mate kapot ergeren aan anderen. Dat gaat niet lukken, vrees ik.
  13. de waan

    Het Oranje cliché topic

    "Nog vier finales"
  14. de waan

    District Oost

    Ik zag dat er twee spelers terugkomen bij HSC: Altay Sahbaz en Khorso Nabizada.
  15. de waan

    District Oost

    Eerste klasse dan toch.
  16. de waan

    Letland-Nederland

    Ik ben niet zo snel verontwaardigd, maar jij hebt samen met Ronald de eer dat je er in slaagt om mij met met enige regelmaat het bloed onder de nagels vandaan te halen. Zoals gisteravond dus. Koester die status zou ik zeggen.
  17. de waan

    District Oost

    Michael Dikken wordt trainer van vv Haaksbergen. Dan is er onderweg in je trainerscarri?re ook wel iets fout gegaan.
  18. de waan

    Letland-Nederland

    Netjes, eerste balcontact na rust.
  19. de waan

    Letland-Nederland

    Was dan ook echt een pisballetje.
  20. de waan

    Letland-Nederland

    Haha.
Bovenaan