Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als ze al een goede keeper hebben is het helemaal een rare transfer. Steinmann was ook in beeld bij profclubs, kan me niet voorstellen dat hij zin heeft om op de bank te gaan zitten.
Bij Hercules vertrouwen ze spelers kennelijk nog op hun blauwe ogen. Voortaan toch maar met contracten werken.
Wel een uitstekende keeper trouwens, hebben ze een goede aan in hun (ongetwijfeld) degradatiestrijd.
Nergens kan de wereld zo snel veranderen als bij WKE. En dan zijn ze naar eigen zeggen nog bezig met twee spelers "met een absolute meerwaarde".
Als zelfs jongens als Jongsma en De Graaf blijven kan het bijna niet anders dan dat toch weer flink de knip getrokken is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.