Zoekresultaten

  1. de waan

    Letland-Nederland

    Tijd begint nu toch wel de dringen voor Letland.
  2. de waan

    Letland-Nederland

    Ah, Wijnaldum. Logische wissel.
  3. de waan

    Letland-Nederland

    Huntelaar heeft alleen nog maar ballen aangespeeld gekregen op minimaal 30 meter van het doel ?n met de rug naar het doel.
  4. de waan

    Letland-Nederland

    Flikker op met je eeuwige gezuig aub.
  5. de waan

    Letland-Nederland

    Frustratieovertredinkje van Depay.
  6. de waan

    Letland-Nederland

    En bij Nederland kan het ook nog wel wat beter trouwens.
  7. de waan

    Letland-Nederland

    Ik heb niet heel veel verstand van voetbal, maar er klopt toch gewoon helemaal geen reet van deze veldbezetting?
  8. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Als ze al een goede keeper hebben is het helemaal een rare transfer. Steinmann was ook in beeld bij profclubs, kan me niet voorstellen dat hij zin heeft om op de bank te gaan zitten.
  9. de waan

    Het weer

    Het wordt toch wel wat koeler hoop ik?
  10. de waan

    Het ASWH topic

    Beter. Ik heb het dit jaar zelf maar weer eens naar mij toe getrokken. Gelukkig zijn er nog wel wat meer mensen die een bijdrage willen leveren.
  11. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Bij Hercules vertrouwen ze spelers kennelijk nog op hun blauwe ogen. Voortaan toch maar met contracten werken. Wel een uitstekende keeper trouwens, hebben ze een goede aan in hun (ongetwijfeld) degradatiestrijd.
  12. de waan

    Het ASWH topic

    Wow, jullie hebben daar zelfs vergaderingen voor ;-)
  13. de waan

    Tv-topic

    Ik word een beetje lacherig van deze bijna wetenschappelijke benadering van barbecue?n. Maar goed, ieder zijn pleziertje uiteraard.
  14. de waan

    DFB Pokal

    Zou het hard gaan met de kaartjes voor Meppen-K?ln? Lijkt me wel een leuk potje namelijk.
  15. de waan

    Tv-topic

    BBQ-programma's. Dat klinkt als iets erg rustgevends. Net zoiets als "De Bijrijder" vroeger.
  16. de waan

    Tv-topic

    Wat heeft dit allemaal met tv te maken?
  17. de waan

    WKE

    Dan wordt het voor een aantal wel een dure hobby.
  18. de waan

    Bizar Nieuws

    Lang leve de werklozenindustrie. Hoeveel geld wordt er in de bodemloze put gegooid die "re?ntegratie" heet?
  19. de waan

    Binnenlands nieuws

    En al die broedvogels dan?
  20. de waan

    WKE

    Nergens kan de wereld zo snel veranderen als bij WKE. En dan zijn ze naar eigen zeggen nog bezig met twee spelers "met een absolute meerwaarde". Als zelfs jongens als Jongsma en De Graaf blijven kan het bijna niet anders dan dat toch weer flink de knip getrokken is.
Bovenaan