Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is de exacte p/d regeling tussen hoofdklasse en eerste klasse al bekend? Als ik goed heb gerekend is er in de topklasse plek voor 13 hoofdklassers en in de hoofdklasse 62. Dan zouden er dus negen extra degradanten zijn, anderhalf per hoofdklasse.
Je mag van mij alles zeggen. Zelfs SanMark. mag dat, dus jij ook.
Ik zie alleen niet in wat het voor zin heeft om te roepen dat Kensington kut is. Dat is nou eenmaal het soort bands dat Pinkpop boekt. Voor mijn gevoel is het al een jaar of twintig totaal niet interessant gezien mijn muzikale...
Tja, Pinkpop is gewoon een mainstream festival. Kun je wel gaan roepen dat het allemaal niks is, maar je kunt ook concluderen dat je gewoon niet bij de doelgroep hoort.
Ik ben wel bij dat ik The Script niet ken geloof ik.
De grote voorstekker bij de start van De Voetbalkantine nota bene. Zal ook wel weer een leven hebben of zo, want tijd voor Facebook heeft hij ook al niet.
Mijn favoriete lawaaiband van de laatste jaren is toch wel Thee Oh Sees. Zo productief als de band van John Dwyer zie je tegenwoordig niet meer zo vaak. Ieder jaar minimaal ??n nieuw album en soms ook wel twee. De laatste worp Mutilator Defeated At Last is weer een bijzonder fijn plaatje vol...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.