Zoekresultaten

  1. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Iemand nog plannen om komend seizoen naar Brentford te gaan? Griffin Park wil ik eigenlijk nog wel eens zien.
  2. de waan

    Jeugdvoetbal

    Ook jonge spelers (E- en F) hebben het meeste lol als ze op hun eigen niveau spelen is mijn ervaring.
  3. de waan

    Jeugdvoetbal

    Ik heb ook wel een gelezen over moeders die hun 'diensten' aanbieden voor een betere indeling voor hun zoon. Bestaat dat fenomeen in Losser ook?
  4. de waan

    Zonder Blind (niet?) naar Rusland

    Volgens mij waren de derde en tweede plaats op de laatste twee WK's met name te danken aan mentaliteit.
  5. de waan

    WK kwalificatie 2018 - Azi?

    En India is ook wel de grootste "underachiever" op voetbalgebied. Met Bangladesh als goede tweede.
  6. de waan

    Festivals en concerten

    Valt best mee: 16 graden in Reykjavik zondag. http://www.vedur.is/vedur/spar/thattaspar/#teg=hiti
  7. de waan

    Wedstrijdshirts 2015/16

    Mooi!
  8. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Is de exacte p/d regeling tussen hoofdklasse en eerste klasse al bekend? Als ik goed heb gerekend is er in de topklasse plek voor 13 hoofdklassers en in de hoofdklasse 62. Dan zouden er dus negen extra degradanten zijn, anderhalf per hoofdklasse.
  9. de waan

    Jeugdvoetbal

    Dit zal ik wel nooit begrijpen.
  10. de waan

    Festivals en concerten

    Jezus Batigoal, je wordt wel geacht je klassieken te kennen hoor.
  11. de waan

    Raad de plaat

    Ik zit dit topic echt keer op keer in diepe bewondering te lezen.
  12. de waan

    [3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

    Zweedse Tweede Divisie. Lijkt me prima.
  13. de waan

    Festivals en concerten

    Je mag van mij alles zeggen. Zelfs SanMark. mag dat, dus jij ook. Ik zie alleen niet in wat het voor zin heeft om te roepen dat Kensington kut is. Dat is nou eenmaal het soort bands dat Pinkpop boekt. Voor mijn gevoel is het al een jaar of twintig totaal niet interessant gezien mijn muzikale...
  14. de waan

    Festivals en concerten

    Tja, Pinkpop is gewoon een mainstream festival. Kun je wel gaan roepen dat het allemaal niks is, maar je kunt ook concluderen dat je gewoon niet bij de doelgroep hoort. Ik ben wel bij dat ik The Script niet ken geloof ik.
  15. de waan

    Zonder Blind (niet?) naar Rusland

    Ze verpakken het mooi, ik kan niet anders zeggen.
  16. de waan

    Satyr is jarig

    Gefeliciteerd, brave huisvader.
  17. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    De grote voorstekker bij de start van De Voetbalkantine nota bene. Zal ook wel weer een leven hebben of zo, want tijd voor Facebook heeft hij ook al niet.
  18. de waan

    The Jukebox

    Mijn favoriete lawaaiband van de laatste jaren is toch wel Thee Oh Sees. Zo productief als de band van John Dwyer zie je tegenwoordig niet meer zo vaak. Ieder jaar minimaal ??n nieuw album en soms ook wel twee. De laatste worp Mutilator Defeated At Last is weer een bijzonder fijn plaatje vol...
  19. de waan

    Festivals en concerten

    Is everybody happy?
  20. de waan

    Tv-topic

    Had jij wel een seizoenskaart in 83-84, Hoek?
Bovenaan