Zoekresultaten

  1. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Nee hoor. Volendam is altijd een kleine club met een kleine achterban geweest.
  2. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Als ik de verhalen mag geloven was De Graafschap vier wedstrijden zwakker dan de tegenstander, maar hebben ze de mazzel dat ze niet willen scoren. Die moeten dus nog een stuk of 15 spelers halen.
  3. de waan

    Buitenlands nieuws

    Ik ben er al lang klaar mee, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat er dingen zijn gebeurd die niet kloppen. Maar wat Satyr al heeft gezegd, je komt er nooit achter en ik ben zelf ook geen natuurkundige, dus dit is iets voor als de archieven openbaar worden gemaakt over een jaar of 70.
  4. de waan

    Binnenlandse politiek

    Dat is natuurlijk wel gunstig voor de PvdA want als ze dan bij de volgende verkiezing 11 zetels halen hebben ze toch gewonnen.
  5. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Dit is toch om helemaal gillend gek van te worden. Alle ballen op de FBI dan maar.
  6. de waan

    Hoofdklasse A zaterdagamateurs seizoen 2014/15

    O, die link had ik nog niet gevonden. Zat bij de uitslagen te kijken. Ik was inmiddels ook al bijgelezen door jouw andere bijdragen.
  7. de waan

    Hoofdklasse A zaterdagamateurs seizoen 2014/15

    Waar kan ik ergens overzichtelijk de uitslagen en de gevolgen van de nacompetitie zien? Voetbal op Zaterdag maakt er een rommeltje van.
  8. de waan

    WKE

    Ik kan me niet voorstellen dat ze vanuit de club veel door te schuiven hebben. Zal dan van talenten van lagere clubs uit de omgeving moeten komen, die zich voor nop op een hoger niveau willen bewijzen.
  9. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Wat ik er van zie is Lienden ook duidelijk sterker. Ze lopen er af en toe aardig simpel doorheen.
  10. de waan

    Wielrennen

    De winst is dat hij nu zekerheid heeft dat hij echt een ronderenner is. Nu nog werken aan die eerste week.
  11. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    En dan toch de 1-0 door Uiterloo.
  12. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Oei, Kozakken Boys ontsnapt. Loukili op de lat.
  13. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Ja, en ondertussen mogen de eigen clubkanalen, die doorgaans een leuke samenvatting maken kennelijk niet filmen van Fox, dus als je de hoogtepunten even wilt terugkijken heb je pech gehad. Waardeloos dit.
  14. de waan

    Strijd om de hoogste eer

    Hup Lienden!
  15. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

    DOVO-Hoek blijft 0-0.
  16. de waan

    Wielrennen

    74 punten in een etappe zie ik. Das wel heel veel.
  17. de waan

    Wielrennen

    Wanneer heeft Visconti al die punten dan gepakt trouwens?
  18. de waan

    Wielrennen

    Jammerjammer. Het is iedere keer net niet.
  19. de waan

    Wielrennen

    Bertje kraakt!
  20. de waan

    Wielrennen

    Sowieso zal op die trui ook vast wel een aardige premie staan toch? En het is een tastbare prijs, zevende of achtste worden is mooi voor de punten, maar zegt niks. Als die Amador-club nou even een stukje meer verliest kan hij nog wel een plek of wat winnen toch?
Bovenaan