Ik ben er al lang klaar mee, maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat er dingen zijn gebeurd die niet kloppen. Maar wat Satyr al heeft gezegd, je komt er nooit achter en ik ben zelf ook geen natuurkundige, dus dit is iets voor als de archieven openbaar worden gemaakt over een jaar of 70.