Zoekresultaten

  1. de waan

    WKE

    Kunnen ze zich niet beter terugtrekken? Dit heeft toch helemaal geen zin zo. Alhoewel, ze zijn natuurlijk al wel zeker van 3 punten tegen HSC thuis.
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Frank de Boer mag toch ook gewoon blijven bij Ajax? Logisch dus dat Schreuder ook niet weg hoeft.
  3. de waan

    Topklasse zondag

    Halsteren was kennelijk niet mogelijk en RBC-stadion is schijnbaar ook alweer van de baan. De Blauwe Kei is misschien nog een optie.
  4. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Achterhoeker ook nog gefeliciteerd uiteraard.
  5. de waan

    Voetbal op TV

    Nee, we zijn al oud.
  6. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    Toch jammer dat dit soort clubs het vaak moeten afleggen tegen clubs zonder enige binding, achterban of organisatie, maar die wel over een suikeroompje met al dan niet fout geld beschikken.
  7. de waan

    Voetbal op TV

    En de keizer van de kluts.
  8. de waan

    District Oost

    Vanmiddag was ik getuige van de promotie van WSV naar de eerste klasse. Het Ulftse SDOUC werd na verlenging met 3-1 verslagen. Een knappe prestatie gezien de trammelant met de gestaakte wedstrijd tegen Helios en de forse straffen die daaruit voorkomende forse schorsingen eerder dit seizoen. De...
  9. de waan

    District Oost

    Bij Hatert moet ik meteen aan Ricky Hilgers denken.
  10. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    Klinkt goed.
  11. de waan

    Voetbal op TV

    Andere Tijden Sport dadelijk over Cruijff bij Feyenoord. Dat kan weer niet anders dan een mooie aflevering worden.
  12. de waan

    De piramide

    Laten we eerlijk zijn, daar snapt straks toch niemand meer wat van: Eredivisie, Eerste Divisie, Landelijke Divisie, Topklasse, Hoofdklasse. Daar zit geen enkele logica meer in zo?
  13. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    Dat wordt ook een mooi zooitje dus volgend jaar. Wat voor club is dat eigenlijk, Nieuwerkerk?
  14. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

    Hebben ze nog mazzel dat ze tegen Harkema thuis spelen. Die bekerwedstrijden vind ik in de regel niet zo boeiend, de districtsbeker is toch de echte prijs. Kan me zo voorstellen dat ze zich daar niet meer al te druk over maken.
  15. de waan

    Topklasse zondag

    HBS en Vlissingen hebben allebei wel wat. Niet echt een voorkeur, maar als HBS in normale doen is moeten ze dit wel kunnen winnen.
  16. de waan

    Speelkalender 2015-2016

    Dat is het dus niet.
  17. de waan

    Topklasse zondag

    Goddank hebben ze in het amateurvoetbal die idiote en oneerlijke regel niet. Vlissingen won dus uiteindelijk. De finale tegen HBS kon wel eens in het stadion van RBC zijn.
  18. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Waarom inzetten op afscheiding van de UEFA? Dat is toch bij voorbaat een kansloze missie.
  19. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Gefeliciteerd, Joost. :duim:
  20. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Het kan wel snel gaan in ieder geval. Een paar maand geleden was het alleen maar bestuurlijk gekonkel, sportief gepruts in de marge en vrijwel lege tribunes bij de Graafschap, een paar keer mazzel in wedstrijdjes en het is ineens weer hosanna. Wat mij betreft weer een prima bewijs dat we...
Bovenaan