Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toch jammer dat dit soort clubs het vaak moeten afleggen tegen clubs zonder enige binding, achterban of organisatie, maar die wel over een suikeroompje met al dan niet fout geld beschikken.
Vanmiddag was ik getuige van de promotie van WSV naar de eerste klasse. Het Ulftse SDOUC werd na verlenging met 3-1 verslagen. Een knappe prestatie gezien de trammelant met de gestaakte wedstrijd tegen Helios en de forse straffen die daaruit voorkomende forse schorsingen eerder dit seizoen. De...
Laten we eerlijk zijn, daar snapt straks toch niemand meer wat van: Eredivisie, Eerste Divisie, Landelijke Divisie, Topklasse, Hoofdklasse. Daar zit geen enkele logica meer in zo?
Hebben ze nog mazzel dat ze tegen Harkema thuis spelen. Die bekerwedstrijden vind ik in de regel niet zo boeiend, de districtsbeker is toch de echte prijs. Kan me zo voorstellen dat ze zich daar niet meer al te druk over maken.
Goddank hebben ze in het amateurvoetbal die idiote en oneerlijke regel niet.
Vlissingen won dus uiteindelijk.
De finale tegen HBS kon wel eens in het stadion van RBC zijn.
Het kan wel snel gaan in ieder geval. Een paar maand geleden was het alleen maar bestuurlijk gekonkel, sportief gepruts in de marge en vrijwel lege tribunes bij de Graafschap, een paar keer mazzel in wedstrijdjes en het is ineens weer hosanna.
Wat mij betreft weer een prima bewijs dat we...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.