Zoekresultaten

  1. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Struisvanhuis verzuchtte op Nieuwsuur dat het waarschijnlijk ook al meteen de laatste keer is dat het georganiseerd wordt.
  2. de waan

    Vijfjarenplan moet Jupiler League redden

    Ik heb het idee dat de kennis bij dat soort mensen (zie ook Haarlem) ronduit bedroevend is op dat gebied.
  3. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Dan heb je toch ook wel een kutleven. Hooligan zijn van een club die al niet meer bestond toen je geboren werd.
  4. de waan

    Vijfjarenplan moet Jupiler League redden

    Hoezo bord voor de kop. Toen ze een paar jaar terug konden doorstarten in de hoofdklasse lukte het ze niet eens om een ton bij elkaar te krijgen.
  5. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Schijnt ook een groepje uit Wageningen te zijn geweest. Tja, die hadden wat in te halen na 23 jaar natuurlijk.
  6. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Even lachen tussendoor: Vak P gaat geen sfeeracties houden zolang Schreuder trainer is. Maar dan valt toch de hele bodem onder hun bestaan weg?
  7. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    "Wageningen komt tijdens de eerste wedstrijddag met twee supportersbussen. Eentje met de oude garde, de ander met jonge gasten. Die jongeren hebben de oude tijden helemaal niet meegemaakt, maar proberen in te halen wat ze gemist hebben." Dat is met terugwerkende kracht wel erg cru.
  8. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Ik viel echt van verbazing van mijn stoel toen ik het las. Ongelofelijk. En wat kut voor de organisatoren die er wat moois van proberen te maken. Nu maar hopen dat het gewoon normaal doorgaat volgende week.
  9. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Nee, WK's werden gekozen door het "uitvoerend commitee" of zoiets. Dat is wat makkelijker, want dan hoef je maar 24 stemmen te kopen.
  10. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Of de zionisten.
  11. de waan

    Buitenlands nieuws

    Jullie lopen wel een beetje achter met het nieuws.
  12. de waan

    De piramide

    Als je van Hoofdklasse dan ook nog Vierde Divisie maakt is het nog iets logischer.
  13. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    De Duitse vertegenwoordiger heeft ook voor Qatar gestemd. Net als Frankrijk omdat ze leuke bouwopdrachtjes in het vooruitzicht zijn gesteld.
  14. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

    3-1 voor Hoek, dus dat komt goed.
  15. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Dan treffen we elkaar vast nog wel even.
  16. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Met zoveel steun van de hele voetbalwereld.
  17. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Hoe dat zo ineens?
  18. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Volgende week mag ik naar Wageningen. EDIT: Ik weet niet waar dat stukje vandaan komt, maar Wageningen speelt ook nog gewoon in het amateurvoetbal, hoor.
  19. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Dat eigen doelpunt tegen Oostenrijk heb ik altijd al verdacht gevonden.
  20. de waan

    NAC Nieuws topic

    Dit is puur theoretisch natuurlijk.
Bovenaan