Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
"Wageningen komt tijdens de eerste wedstrijddag met twee supportersbussen. Eentje met de oude garde, de ander met jonge gasten. Die jongeren hebben de oude tijden helemaal niet meegemaakt, maar proberen in te halen wat ze gemist hebben."
Dat is met terugwerkende kracht wel erg cru.
Ik viel echt van verbazing van mijn stoel toen ik het las. Ongelofelijk.
En wat kut voor de organisatoren die er wat moois van proberen te maken.
Nu maar hopen dat het gewoon normaal doorgaat volgende week.
Volgende week mag ik naar Wageningen.
EDIT: Ik weet niet waar dat stukje vandaan komt, maar Wageningen speelt ook nog gewoon in het amateurvoetbal, hoor.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.