Zoekresultaten

  1. de waan

    MSC

    Jaren 80 volgens mij. Angelslo ook dacht ik.
  2. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Dat weten we binnenkort.
  3. de waan

    Hoofdklasse B zondagamateurs

    Volgend jaar heeft Oss (57.000) inwoners dus een club in de eerste divisie en 3 in de hoofdklasse. Dat is ook best apart. Overigens heeft DESO maar 1 jeugdelftal, dus die komen niet in aanmerking voor de nieuwe topklasse.
  4. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Als er een club uit A naar C moet is het ook meteen een heel eind uit de richting, omdat er een nogal grote "zaterdagzone" tussen zit. B en C sluiten beter bij elkaar aan, maar dan moet je de Osse clubs weer uit elkaar gaan halen. Bovendien is er behalve Vlissingen vanuit A ook niet echt een...
  5. de waan

    Topklasse zondag

    De 3-1 van Tjeerd Westdijk was een fraai doelpunt. Op TV West staat al een samenvatting.
  6. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Dat denk ik ja. Was al even aan het zoeken, maar ik zou zo geen andere kunnen bedenken. Hoewel Uguz makkelijker lijkt dan het is om correct uit te spreken.
  7. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

    Gezien de locatie wel natuurlijk, maar er zal toch een club naar C moeten. Nieuw Utrecht (het nieuwe Chabab) of De Meern zou eventueel ook nog kunnen.
  8. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

    Mooi verhaal weer. De keeper van Rigtersbleek was de 43-jarige keeper van het vierde elftal. Die wordt dus uiteindelijk de held van de dag (ook al pakte hij er dus 14 niet).
  9. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Oei, toch weer een club compleet uit de richting. Nieuw Utrecht zou eventueel ook nog het bokje kunnen worden.
  10. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Onze allochtonen heetten tot nu toe meestal Appie.
  11. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

    Doelpunt uiteraard van Bas Postma. Hup, Bleek!
  12. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Yeftha Nyamsangya van FC Winterswijk naar HSC'21 Mart Stokkers van HSC'21 (was tijdelijk gestopt) naar Hercules
  13. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    En helaas lukte dat dus niet. Dronten was wel een beetje een Angstgegner dit jaar geloof ik. Wel jammer, aangezien A1 met het aantal behaalde punten normaal gesproken met twee vingers in de neus kampioen was geworden. Botte pech dat dat voor nog twee andere teams gold. Ook nog transfernieuws en...
  14. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

    Gefeliciteerd, Batigoal.
  15. de waan

    Het grote Bier topic

    :duim:
  16. de waan

    Festivals en concerten

    Eindelijk weer eens naar een concert vanavond. Alamo Race Track in Metropool.
  17. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Lijkt me ook, niet groter maken dan het is.
  18. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Fijne gast die Jurriaan. Goed ingevoerd ook. Heb gisteren een heel stuk gekeken.
  19. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Dat had met de Jordaanse prins te maken, niet met het WK in Qatar.
  20. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ik denk niet dat Blatter spijt heeft, maar die had het WK al aan de VS beloofd. Zal ook wel iets tegenover gestaan hebben, denk je niet?
Bovenaan