Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgend jaar heeft Oss (57.000) inwoners dus een club in de eerste divisie en 3 in de hoofdklasse. Dat is ook best apart. Overigens heeft DESO maar 1 jeugdelftal, dus die komen niet in aanmerking voor de nieuwe topklasse.
Als er een club uit A naar C moet is het ook meteen een heel eind uit de richting, omdat er een nogal grote "zaterdagzone" tussen zit. B en C sluiten beter bij elkaar aan, maar dan moet je de Osse clubs weer uit elkaar gaan halen. Bovendien is er behalve Vlissingen vanuit A ook niet echt een...
Dat denk ik ja. Was al even aan het zoeken, maar ik zou zo geen andere kunnen bedenken.
Hoewel Uguz makkelijker lijkt dan het is om correct uit te spreken.
Mooi verhaal weer. De keeper van Rigtersbleek was de 43-jarige keeper van het vierde elftal. Die wordt dus uiteindelijk de held van de dag (ook al pakte hij er dus 14 niet).
En helaas lukte dat dus niet. Dronten was wel een beetje een Angstgegner dit jaar geloof ik. Wel jammer, aangezien A1 met het aantal behaalde punten normaal gesproken met twee vingers in de neus kampioen was geworden. Botte pech dat dat voor nog twee andere teams gold.
Ook nog transfernieuws en...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.