Zoekresultaten

  1. de waan

    WK kwalificatie 2018 - Azi?

    Waarom doet Guam niet mee in Oceani?? Zou toch logischer zijn.
  2. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Vind ik echt jammer. Ik mag hem graag zien spelen en hij is in staat de boel nog eens op te stoken als het niet loopt. We hebben al zo weinig gifkikkers. Maar inderdaad kreeg hij ook naar mijn smaak veel te weinig kansen.
  3. de waan

    Het ASWH topic

    Is ook mooi. Koesteren dat soort momenten. Ik kan ook ieder gewenst moment van de dag de datum 26 juni 1999 oplepelen. :)
  4. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Daarnaast kan de vierde man (met beeld) toch gewoon overrulen bij een foute beslissing? Anders heb je nog steeds kans dat foute beslissingen niet opgemerkt worden.
  5. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Dit soort veranderingen worden tegengehouden door bejaarde Britten die voor 50% deel uitmaken van de spelregelcommissie (de zogenaamde prostaatclub). Blatter was juist voorstander van technische hulpmiddelen.
  6. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Dan wordt het Capelle.
  7. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Vechten slaat per definitie nergens op.
  8. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Nou, een uitwedstrijd is een zekerheidje. En makkelijk loten we ook nooit, dus dan zal het wel Barendrecht worden of zo. Tot dan.
  9. de waan

    RIP topic

    Zou er ??n forumlid van boven de dertig zijn, waarvan de ouders geen platen van James Last hadden?
  10. de waan

    RIP topic

    Durf maar eens te beweren dat dit geen lekker nummertje is.
  11. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Loting voor de eerste en tweede ronde is op 1 juli om 19.00 uur.
  12. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Een beetje concurrentie is inderdaad wel goed. Afgelopen seizoen inderdaad te vaak ondermaats, maar wel altijd zeker van een basisplaats.
  13. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    De eerste paar jaar waren inderdaad de laatste van de succesvolle jaren. Daarna is er vooral veel mis gegaan. Jij bent wel klaar met Stef of is die Nyam zo'n supertalent? Verder een logische opstelling inderdaad.
  14. de waan

    Hoe verbeteren we de Legoland Walt Disney Playmobil Verdediging Van Oranje?

    Heel vreemd inderdaad, dat negeren van Pieters. Als het nou allemaal stond als een huis.
  15. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Prima trap inderdaad. Maar hij kan het allemaal niet meer zo goed bijbenen.
  16. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Fijn om af en toe nog eens aan die zwarte bladzijden uit de clubgeschiedenis herinnerd te worden.
  17. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Nou, daar twijfel ik soms nog wel eens aan. Precies, daar droomt ieder jongetje uit Enschede toch van immers. Volgend jaar seizoen mogen ze het embleem op het shirt weer kussen. Wel na eerst grondig te zijn ontsmet van het SVZW-virus uiteraard.
  18. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Allemaal verloren zonen die de warmte van het huiselijke nest misten.
  19. de waan

    Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

    Wel cola, dat dan weer wel. Was in de tijd dat Janssen nog geen baard had.
Bovenaan