Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is dan helemaal idioot.
Maar waarom moet alles met de hele UEFA? Dat is ook een boevenbende (zij het iets minder erg), die bovendien totaal niet op ??n lijn zit. Je kunt toch ook uit de FIFA stappen en in de UEFA blijven?
Bij WKE moeten de spelers komend seizoen contributie gaan betalen. Hopelijk lopen er nog een paar talentvolle Oostings. Woltersen en Zwikkers rond op het kamp.
Ik heb toch wel de stille hoop dat voor een aantal de maat nu echt vol is. En als je in eerste instantie een stuk of vijf serieuze landen hebt die de handschoen willen oppakken, kun je misschien al wel een kanteling teweeg brengen.
Ze zullen met de gearresteerden nu wel proberen het bewijs tegen Blatter helemaal waterdicht te krijgen.
Van de UEFA als geheel hoeven we niks te verwachten, het zal van individuele bonden moeten komen, de FA voorop.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.