Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Die Zakarin, had iemand daar een maand geleden eigenlijk al eens van gehoord?
  2. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    :duim:
  3. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

    1-1 nu.
  4. de waan

    De nieuwe wereldorde

    Waarom zou Nederland nog bang moeten zijn voor Blatter? We hebben ons het afgelopen jaar toch al compleet onmogelijk gemaakt?
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Die trainers top 3 is natuurlijk helemaal lachwekkend.
  6. de waan

    De nieuwe wereldorde

    Dat is dan helemaal idioot. Maar waarom moet alles met de hele UEFA? Dat is ook een boevenbende (zij het iets minder erg), die bovendien totaal niet op ??n lijn zit. Je kunt toch ook uit de FIFA stappen en in de UEFA blijven?
  7. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

    Zeg, bqandy, hebben ze bij AFC Arnhem ineens een pot met goud gevonden of zo?
  8. de waan

    De historie van de dag!

    Juichen!
  9. de waan

    Topklasse zondag

    Bij WKE moeten de spelers komend seizoen contributie gaan betalen. Hopelijk lopen er nog een paar talentvolle Oostings. Woltersen en Zwikkers rond op het kamp.
  10. de waan

    Heracles Almelo

    Tekst van De Telegraaf, he.
  11. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ik heb toch wel de stille hoop dat voor een aantal de maat nu echt vol is. En als je in eerste instantie een stuk of vijf serieuze landen hebt die de handschoen willen oppakken, kun je misschien al wel een kanteling teweeg brengen.
  12. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Hehe.
  13. de waan

    Heracles Almelo

    Mooi embleem. Overigens kwam de SC ook pas in 1974 voor de naam. Daarvoor was het gewoon Heracles.
  14. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ze zullen met de gearresteerden nu wel proberen het bewijs tegen Blatter helemaal waterdicht te krijgen. Van de UEFA als geheel hoeven we niks te verwachten, het zal van individuele bonden moeten komen, de FA voorop.
  15. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ik had ergens toch het idee dat het verschil iets minder groot zou zijn. Maar goed, dit geeft nogmaals de ridiculiteit van deze hele soap aan.
  16. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Mooi, wegwezen bij die club.
  17. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Wat vonden we van de speech van Ali?
  18. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    De witte chinees meldt dat de CONMEBOL is overgestapt naar het kamp van de prins.
  19. de waan

    Tv-topic

    Mooiste vond ik trouwens de reconstructie van het telefoongesprek tussen Jolink en Joly na 15 jaar gedoe en geruzie. "Woj weer metdoon?" "Is good."
  20. de waan

    Tv-topic

    Heb je beide duimen nog San Mark?
Bovenaan