Zoekresultaten

  1. de waan

    Play-offs met Belgie

    Misschien kan een mod het laatste deel van deze draad even knippen en plakken naar De Piramide. Die arme Starl8 ziet zijn hele topic gekaapt door de Godwin onder de voetbaldiscussies.
  2. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Een spin in het webb.
  3. de waan

    Financiële situatie clubs

    Geen idee, maar ik geloof niet dat Nederlanders nou zulke gokkers zijn. Ik zou daar dus maar niet al te veel effect van verwachten.
  4. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Eerst de kleine visjes rondom Blatter. Waarschijnlijk in de hoop dat doordat deze mensen gaan praten het net rond Blatter zich ook gaat sluiten. Hoop ik.
  5. de waan

    Topklasse zondag

    Mijn god, wat zijn ze bij MSC ineens aan het zeuren zeg. Het schema is al een eeuwigheid bekend en nu ineens jammeren dat HBS langer rust heeft. Tja, dat is nou eenmaal het gevolg van deze opzet. Dan moet je niet twee dagen voor de tijd gaan piepen.
  6. de waan

    Wielrennen

    Ik lul ook maar wat. Ben gewoon lichtelijk gefrustreerd. Amador gaat volgens mij al wel een tijdje heel behoorlijk bergop. EDIT: In 2012 29e in de Giro is zijn beste prestatie. Vaak tussen plek 30 en 50 in de grote rondes. En inderdaad ??n keer 164e in de Tour.
  7. de waan

    Wielrennen

    Landa heeft tot een paar maand terug echt nog helemaal niks gepresteerd en de autocorrectie maakt er Landis van. Dat kan geen toeval zijn.
  8. de waan

    Binnenlands nieuws

    En het besturen van het land ook nog eens onmogelijk maken.
  9. de waan

    Wielrennen

    Hij heeft nu virtueel de bergtrui? Als ie maar geen ram van de honger krijgt.
  10. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Niets zo overschat als een "harde kern".
  11. de waan

    De snor en co

    Haha, ik moest meteen aan je denken.
  12. de waan

    De snor en co

    Grappig, Hansie zegt zeer terecht dat die verdediger van Getafe belabberd staat te verdedigen, Gijp reageert niet eens.
  13. de waan

    De snor en co

    "Hee, dat is mijn Lays!"
  14. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Wat een kuttijd.
  15. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Zijn er nog ergens samenvattingen te zien eigenlijk?
  16. de waan

    Hoofdklasse B zondagamateurs

    Ik heb toevallig vanmiddag even gekeken en ik denk dat het juist de grootste club uit Oss is. Veel teams. Overigens maakten ze pas vlak voor tijd de gelijkmaker.
  17. de waan

    Voetbal op TV

    Mooi om weer eens terug te zien. Man o man, wat een team was dat zeg.
  18. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    Das ook wel heel raar, geen reservekeeper. Je kunt toch wel een keeper van A1, A2 of desnoods B1 op de bank zetten.
  19. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    Mooi zo. Vlissingen met 2-0 voor bij De Dijk. Had ik niet verwacht.
  20. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

    Dus de logische ruststand is 0-0. :-)
Bovenaan