Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien kan een mod het laatste deel van deze draad even knippen en plakken naar De Piramide.
Die arme Starl8 ziet zijn hele topic gekaapt door de Godwin onder de voetbaldiscussies.
Eerst de kleine visjes rondom Blatter. Waarschijnlijk in de hoop dat doordat deze mensen gaan praten het net rond Blatter zich ook gaat sluiten.
Hoop ik.
Mijn god, wat zijn ze bij MSC ineens aan het zeuren zeg. Het schema is al een eeuwigheid bekend en nu ineens jammeren dat HBS langer rust heeft.
Tja, dat is nou eenmaal het gevolg van deze opzet. Dan moet je niet twee dagen voor de tijd gaan piepen.
Ik lul ook maar wat. Ben gewoon lichtelijk gefrustreerd.
Amador gaat volgens mij al wel een tijdje heel behoorlijk bergop.
EDIT: In 2012 29e in de Giro is zijn beste prestatie. Vaak tussen plek 30 en 50 in de grote rondes. En inderdaad ??n keer 164e in de Tour.
Ik heb toevallig vanmiddag even gekeken en ik denk dat het juist de grootste club uit Oss is. Veel teams.
Overigens maakten ze pas vlak voor tijd de gelijkmaker.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.