Zoekresultaten

  1. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Had ik toch moeten snipperen vandaag. Een dagje FIFA congres kijken.
  2. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Turkije misschien ook wel. Het is wat dat betreft net het songfestival.
  3. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Afrikaanse en Aziatische landen durven het stemadvies van de continentale bond niet te negeren, uit angst voor repercussies. De stemming is officieel weliswaar geheim, maar ligt toch meteen op straat. http://www.volkskrant.nl/sport/officials-vertrouwen-geheime-stemming-fifa-niet~a4042290/
  4. de waan

    Binnenlands nieuws

    We slaan compleet door de andere kant op.
  5. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

    We zijn hier verder gegaan: http://devoetbalkantine.nl/showthread.php?66-Topklasse-zondag&p=16995#post16995
  6. de waan

    Topklasse zondag

    HBS niet geheel onverwacht duidelijk sterker dan MSC en bij rust al met 2-0 voor. Bij OSS'20-Vlissingen is nog niet gescoord.
  7. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Beleggen blijft riskant natuurlijk.
  8. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Carl Hirschmann, dat was nog eens een topper. Ik zie via Twitter (@twanbovee) nu toch wel wat opmerkelijke berichten doorkomen vanuit het UEFA overleg.
  9. de waan

    Tv-topic

    Oei, die documentaire over Normaal wordt weel heel intiem nu. Wel een aanrader trouwens.
  10. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Volledig ontmantelen en vanaf de fundering opnieuw opbouwen kan het verziekte systeem misschien oplossen. Vandaag blijkt wel dat al die continentale bonden net zo vervuild zijn.
  11. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Logisch met zo'n naam.
  12. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Als puntje bij paaltje komt hebben we toch de Amerikanen nodig om ons te komen bevrijden.
  13. de waan

    Play-offs met Belgie

    Nou nee, dan kan Nederland best structureel rond plaats 8 spelen.
  14. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    De UEFA is vandaag aan het vergaderen. Lijkt me logisch dat je dan met een gezamenlijk statement komt en niet als KNVB al voor die tijd gaat roeptoeteren.
  15. de waan

    Play-offs met Belgie

    Ja, maar dan ga je uit van de laatste drie jaar. Dat is wel een beetje opportunistisch om je hele competitieomzet voor om te gooien. Met een deelnemer minder (jammer genoeg komend jaar nog niet), wat meer geluk en iets betere prestaties kun je zo maar weer op plek 7 of 8 komen. Het probleem is...
  16. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    De Afrikaanse bond heeft alvast de volledige steun aan Blatter toegezegd. Die laten zich in ieder geval niet zo snel van hun stuk brengen.
  17. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Speech voor aanstaande vrijdag is al uitgelekt:
  18. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    De Engelse bond pleit inmiddels voor uitstel van de verkiezingen. Best raar trouwens dat je er niet eens van opkijkt dat Blatter deze persconferentie over laat aan een woordvoerder, alsof het om een klein incidentje gaat.
  19. de waan

    Play-offs met Belgie

    En over de BeNeliga: die gaat natuurlijk niks oplossen, want Nederland en Belgi? samen zijn nog steeds de zesde of zevende competitie van Europa. Daar gaat ook nauwelijks een synergievoordeel van uit in de zin dat spelers langer zullen blijven of eerder naar je competitie zullen toe komen...
  20. de waan

    Play-offs met Belgie

    Ken uw geschiedenis. Nederland is namelijk ook het enige land dat zo'n sterke verzuiling kende. Deze scheiding is hiervan nog een overblijfsel. Verder, wat ik er van vindt. Los van principes is veel toch afhankelijk van gewoontes. Ik heb hetzelfde als Joost. Ik neem mij iedere keer weer voor om...
Bovenaan