Zoekresultaten

  1. de waan

    Hoofdklasse B zondagamateurs

    Toch wel van de zotte dat de spannendse aller hoofdklassen nog geen eigen topic heeft. Vanmiddag de ontknoping van een heel spannende titelstrijd. Stand aan kop: TEC 25-50 Gemert + 25-49 Dongen 25-48 UDI'19 25-46 Blauw Geel'38 25-46 sv OSS 1920 25-45...
  2. de waan

    Be Quick 1887

    Ik heb sowieso ergens gelezen dat er geen beloften in de hoofdklasse instromen.
  3. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2014/2015

    Steeds stapje voor stapje iets beter geworden. Weinig tot geen "grote namen" maar wel een goed team. Ook een prima jeugdopleiding. Ik gunde het ze daarom een stuk meer dan Harkema, dat niet veel anders doet dan overal de gearriveerde spelers vandaan halen.
  4. de waan

    District Noord

    Nadat ik de vraag had gepost had ik je stuk inmiddels gelezen. Duidelijk, een soort PW, maar dan met spelers die wel kunnen voetballen.
  5. de waan

    District Oost

    Bij DOS'37 en Sparta Enschede zijn ze niet echt goed in matchfixing. Beiden hadden een punt nodig (DOS om kampioen te worden, Sparta om de periode te pakken), maar het bleek wel heel lastig om Sparta aan de gelijkmaker te helpen. Op een gegeven moment stopten ze bij DOS maar helemaal met...
  6. de waan

    Be Quick 1887

    Hoe zit het nou ook alweer precies? Komend seizoen schuiven per hoofdklasse 3 clubs door naar de Topklasse "nieuwe stijl"?
  7. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2014/2015

    Puntje hadden ze nodig. Erg grappig dus allemaal weer.
  8. de waan

    District Noord

    Groen Geel, waar komen die ineens vandaan? Club met beleid of club met centjes?
  9. de waan

    Wielrennen

    En Orica Greenedge wint opnieuw de ploegentijdrit zag ik.
  10. de waan

    Wielrennen

    Of de Giro na de Tour de belangrijkste wedstrijd is, is nogal arbitrair natuurlijk. Het zal wel met de pegels te maken hebben neem ik aan. De Belg zal het wel uitzenden toch?
  11. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2014/2015

    DVS'33 dus kampioen. Zelf wonnen ze simpel van Urk en Harkemase Boys verliest thuis van Flevo Boys. Dat is mooi, volgend jaar maar eens een potje meepikken in Ermelo. SVZW geeft in de slotfase een 2-1 voorsprong weg en staat dus met lege handen. Excelsior'31 mag dus toch nog de nacompetitie in.
  12. de waan

    Topklasse zaterdag seizoen 2014/15

    Dit is dan weer wel typerend voor het hele seizoen. ONS Sneek redt het vege lijf, Hoek gaat de nacompetitie in. Veilig met 34 punten, dat is wel jaloersmakend.
  13. de waan

    Topklasse zondag

    Mochten zich hier nog fervente twitteraars bevinden, dan het verzoek om naar analogie van #ZoHB de hashtag #ZoTK te gaan gebruiken. Zou toch mooi zijn als je met ??n hashtag op alle velden de ontwikkelingen kon volgen. Zal wel even duren, maar je moet ergens beginnen...
  14. de waan

    Topklasse zondag

    Precies. Lekker relaxte middag morgen.
  15. de waan

    Topklasse zondag

    Niks dus. :p
  16. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Twente krijgt waarschijnlijk sowieso geen licentie van de UEFA voor het spelen van Europees voetbal en ik begreep dat het bijgevolg ook consequenties kan hebben voor volgende seizoenen. Zoiets las ik althans. Kloten trouwens die fair play plek net nu komend jaar een goed jaar qua scores extra...
  17. de waan

    Voetbal International

    Staat dat alleen op de site of zo? Ik ben het in het blad nog nooit tegengekomen.
  18. de waan

    Topklasse zondag

    Goed plan, Sjorro! Zet hem op.
  19. de waan

    Topklasse zondag

    Ja, maar niet verliezen is niet genoeg.
  20. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Chefrino Eind is wel een heel goede versterking in ieder geval.
Bovenaan