Zoekresultaten

  1. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij de openingswedstrijd van het WK aanwezig was (geen idee waar dat was overigens) en dat Blatter daar vanaf de tribune 50 meter naar beneden werd gegooid door boze voetbalfans. Morsdood. Wedstrijd (geen idee welke landen tegen elkaar speelden) ging wel gewoon...
  2. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Daarom is het ook goed dat daar nu licentie-eisen aan gesteld worden. In de Topklasse moet je minimaal 1 A-, B- en C-team hebben in de 2e divisie van alle categorie?n minimaal 1. Dat komt op hetzelfde neer, want junioren is doorgaans lastiger dan pupillen. Dat wordt voor een aantal clubs nog een...
  3. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Mijn club was ook ooit een koopclub, dus ik kan daar moeilijk iets tegen hebben. ;-) Maar wel als dat gepaard gaat met een totaal gebrek aan beleid en creativiteit. Dan kan ik wel eens in mijn vuistje lachen als er wederom niks gepresteerd wordt. Overigens doe ik Babberich wel een beetje te...
  4. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Babberich (2.260 inwoners) kwam ook ooit naar boven drijven door een toevallige talentvolle lichting. Daarna werd het een ordinaire koopclub, omdat ze toch wel graag in de hoofdklasse wilden blijven.
  5. de waan

    Echte Mannen Gezocht

    O, ja: 14:47 uur.
  6. de waan

    Echte Mannen Gezocht

    Die is niet geschikt, want die heeft al een goddelijk lichaam. Persoonlijk lijkt me dit meer iets voor gevegt. Al heeft die dan weer geen humor.
  7. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Het Babberich-model dus.
  8. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2014/2015

    Excelsior heeft er wel een handje van om al vastgelegde spelers te halen. Gaat RKHVV er nog wat aan doen? Of was het een sigarenkistjesovereenkomst.
  9. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2014/15

    Lekker doelpuntje. Die "2-2" leek me geen buitenspel trouwens. Wat een hoop volk van Smitshoek zo te horen? Hoe kan dat?
  10. de waan

    'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

    Slagerij Ignatovic, ook op zondag geopend. Of zoiets.
  11. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Chabab verdwijnt dus gewoon in de praktijk.
  12. de waan

    De snor en co

    Ik heb medelijden met hem.
  13. de waan

    De snor en co

    Gijp heeft weer een hele strip pilletjes geslikt voor de uitzending.
  14. de waan

    Hoofdklasse A zaterdagamateurs seizoen 2014/15

    Kansloos natuurlijk. Het is geen Belgi? hier.
  15. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Maar dan betalen ze dus waarschijnlijk gewoon de hoofdprijs. Zou dat nou echt scouten zijn of gewoon op basis van de topscorerslijstjes?
  16. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Gelukkig maar, dat is al ??n potenti?le lastige tegenstander minder. ;-)
  17. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Ach gossie ja, arme Nick.
  18. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    IJsselmeervogels heeft er zoveel trainers uitgegooid de laatste jaren dat ze daar ook flink moeten bezuinigen. Maar kennelijk nog niet zo veel dat ze weer een beetje normaal gaan doen.
  19. de waan

    Stel je zelf even voor

    Het lijkt me dat Satyr hierover nog wel even verantwoording af komt leggen.
  20. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Ik vind het nu toch wel een beetje jammer, aangezien HSC'21 komend jaar ook met twee teams mee had mogen doen. Eigen belang eerst immers.
Bovenaan