Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    GVD. Reanimatiepoging :(
  2. de waan

    Wielrennen

    Ik schakel net in en zie hem liggen. Wat gebeurde er?
  3. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Doorgaans begin juli.
  4. de waan

    District Noord

    Of hardcourt.
  5. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Ik gok op GVVV uit.
  6. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Hij zal wel zijn nut hebben inderdaad.
  7. de waan

    Hoofdklasse B zondagamateurs

    TEC speelde in 03-04 nog hoofdklasse en tussen '08 en '11 3e klasse. In vijf seizoenen dus drie keer gedegradeerd en daarna in vijf jaar tijd vier keer gepromoveerd. Heel apart.
  8. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Ik vind het helemaal niks, die Ramos. Onbeholpen houwdegen.
  9. de waan

    Topklasse zondag

    In de categorie leuke maar nutteloze feitjes: in de wedstrijden van WKE werd dit seizoen precies twee keer zo vaak gescoord als in de wedstrijden van EVV: 122 om 61 (gemiddeld: 4,07 om 2,03).
  10. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Bij WKE heeft iedereen afgelopen week te horen gekregen dat er flink ingeleverd moet worden en dus kon er nog wel eens een leegloopje volgen de komende weken. De eerste vertrekker is een feit: Yum? Ramos gaat naar ONS Sneek.
  11. de waan

    Eredivisie: Speelronde 33

    Waarschijnlijk om de dingen mooier voor te doen dan ze zijn. Iets anders kan ik ook niet bedenken. Dan is het dus nog erger. Stadion zat nog niet halfvol, dus van de 40.000 zijn er dan zeker 25.000 thuis gebleven. Ik durf er vergif op in te nemen dat Twente vandaag echt niet 6.000 kaarten...
  12. de waan

    Eredivisie: Speelronde 33

    Nee, het klopt niet. Het gaat om het aantal toeschouwers niet om het aantal verkochte kaarten. Los daarvan geloof ik er ook geen hol van dat er wel 51.400 en 27.700 kaarten zijn verkocht. Ajax heeft 40.000 seizoenskaarthouders, dat zou dus betekenen dat ze vandaag ruim 11.000 losse kaarten...
  13. de waan

    Eredivisie: Speelronde 33

    Sorry
  14. de waan

    Topklasse zondag

    Er was geen plek om vanaf te filmen.
  15. de waan

    Topklasse zondag

    Rooie Koos heeft in Breda gespeeld dus die moet toch wel een biertje lusten lijkt me.
  16. de waan

    Eredivisie: Speelronde 33

    51000 toeschouwers bij Ajax, 27.700 bij Twente. Het wordt met de week zotter met die cijfers.
  17. de waan

    Topklasse zondag

    Twintig balen earl grey dan. ;-) Tja, de schrik sloeg me wel even om het hard, maar na de snelle 2-2 had ik het idee dat het wel goed zou komen. De 2-0 was een fraaie boogbal. Helaas geen beelden. Reden: het ontbreken van een cameraplatform.
  18. de waan

    Topklasse zondag

    Nee joh. Als je de boel belazert zorg je er wel voor dat het 1-3 wordt of zo. 3-8 is veel te opvallend natuurlijk.
  19. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    Kalisse is dacht ik tussentijds gekomen. Inderdaad ook een bekende naam.
  20. de waan

    Hoofdklasse A zondagamateurs 2014/15

    6-8? Het kan dus toch nog gekker dan 3-8. Het zit volgens mij allemaal wel wat degelijker in elkaar. En er komen in ieder geval wel mensen kijken. Bekendste speler is Nourdin Boukhari. EDIT: En je hoeft er geen kaartje te kopen: https://twitter.com/SanneInUtrecht/status/592347219526823937
Bovenaan