Zoekresultaten

  1. de waan

    District Oost

    Lekker wereldvreemd. Kennelijk niemand op de redactie van RTL Nieuws die ooit zelf heeft gevoetbald.
  2. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2014/15

    Is toch ook gewoon volstrekte willekeur die prijzen.
  3. de waan

    Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

    Deze wedstrijd is dus op vrijdagmiddag vanwege 2000 tv-kijkers?
  4. de waan

    Wielrennen

    Ik dat dat renners altijd een typhushekel hadden aan koersen in Nederland vanwege alle drempels, wegversmallingen, vluchtheuvels, hobbeltjes, paaltjes en andere bottenbrekers.
  5. de waan

    JVC Cuijk

    Gaat helemaal goed komen als ik het zo lees.
  6. de waan

    Was het Munchen of was het Stuttgart?

    100%?
  7. de waan

    RIP topic

    Doe je voordeel er mee.
  8. de waan

    De piramide

    Waar komt dat plaatje vandaan? Of zelf in elkaar geflanst, gezien de verschillen lettertypen.
  9. de waan

    RIP topic

    In overdrachtelijke zin uiteraard.
  10. de waan

    RIP topic

    Als U2 nou eens een keer doodging.
  11. de waan

    Was het Munchen of was het Stuttgart?

    Dat zeg ik.
  12. de waan

    Was het Munchen of was het Stuttgart?

    Niet waarschijnlijk, 100% zeker.
  13. de waan

    DFB Pokal

    Dan kunnen ze inderdaad moeiteloos mee in de Eerste Divisie. Wat gezien de omvang van Duitsland ook niet zo gek is natuurlijk.
  14. de waan

    Vijfjarenplan moet Jupiler League redden

    Sowieso vraag ik me af wat de schrijver nou voor punt wil maken. De stand was waarschijnlijk ook anders geweest als Telstar, Den Bosch, Fortuna en RKC niet hadden meegedaan. Om maar wat te noemen. So what.
  15. de waan

    Was het Munchen of was het Stuttgart?

    M?nchen dus, zie het verhaal van Frank Raes: http://sportkroniek.blogspot.nl/2014/04/19-april-1989-maradona-dansend-naar.html Maar gek genoeg heeft Klinsmann hetzelfde gezien voor de finale (maar het lijkt me logischer dat zijn geheugen hem in de maling neemt)...
  16. de waan

    DFB Pokal

    Waar spelen deze teams? Regionalliga?
  17. de waan

    Wielrennen

    Gatverdamme, die foto van die renner van Vini Fantini met de elleboog die de verkeerde kant op buigt. :eek:
  18. de waan

    Wielrennen

    Dit kan toch echt niet langer zo. het aantal idioten langs de weg wordt met de week groter lijkt het wel.
  19. de waan

    The Jukebox

    Ha, Heaven or Las Vegas is ook mijn favoriet. Een stem om verliefd op te worden.
  20. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ja, toch zeker twaalf.
Bovenaan