Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik dat dat renners altijd een typhushekel hadden aan koersen in Nederland vanwege alle drempels, wegversmallingen, vluchtheuvels, hobbeltjes, paaltjes en andere bottenbrekers.
Sowieso vraag ik me af wat de schrijver nou voor punt wil maken. De stand was waarschijnlijk ook anders geweest als Telstar, Den Bosch, Fortuna en RKC niet hadden meegedaan. Om maar wat te noemen. So what.
M?nchen dus, zie het verhaal van Frank Raes:
http://sportkroniek.blogspot.nl/2014/04/19-april-1989-maradona-dansend-naar.html
Maar gek genoeg heeft Klinsmann hetzelfde gezien voor de finale (maar het lijkt me logischer dat zijn geheugen hem in de maling neemt)...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.