Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    Prima, hoe meer achterstand hoe beter.
  2. de waan

    Wielrennen

    Maar ja, bij Van Avermaet weten die commentatoren natuurlijk ook bij voorbaat dat hij het toch net niet gaat redden.
  3. de waan

    Wielrennen

    Dan is Edet dus voor niks teruggefloten door de ploegleiding.
  4. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Brammer (links) is niet zo groot, maar Juresic gaat wel richting de 2 meter denk ik. Maar daar direct daar boven staat onze nieuwe spits. Ook niet mis qua lengte.
  5. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Kampioen dus?
  6. de waan

    Oefenwedstrijden topklasse - hoofdklasse en overig

    Weet ik meteen weer waarom ik oefenvoetbal altijd links laat liggen.
  7. de waan

    Wielrennen

    Tuurlijk mag dat. Ze hebben ook nog amper gepresteerd dit seizoen. Maar enkelen kunnen daar pagina's over door blijven zagen en alles er bij slepen, daar word ik wel een beetje simpel van.
  8. de waan

    Jonge Oranjes

    In Griekenland nog wel.
  9. de waan

    Wielrennen

    Hij fietst bij Lotto Jumbo dus dan is het geen pech. Dan is het gewoon per definitie slecht en ben je een watje.
  10. de waan

    Wielrennen

    Hoe vaak heeft Herbert al "waar is Gesink?" geroepen vandaag?
  11. de waan

    Wielrennen

    Ah, ok. Dat wist ik al.
  12. de waan

    Wielrennen

    Wat is er met Pinot?
  13. de waan

    Wielrennen

    Je zult gisteren maar een schouder uit de kom gevallen zijn en vandaag over steentjes moeten dokkeren.
  14. de waan

    Wielrennen

    Boom moet bij Nibali blijven.
  15. de waan

    Wielrennen

    "Breuk vraagt of het in orde is." "Wat?" "Of het in orde is" "Jaja"
  16. de waan

    Wielrennen

    Ja, maar toen was er nog een aanleiding om het erover te hebben. Tot in het voetbal aan toe.
  17. de waan

    Wielrennen

    Ja, laten we het eens over doping hebben.
  18. de waan

    Wielrennen

    Wat een watje trouwens, die Ten Dam.
  19. de waan

    Wielrennen

    Ik vind de uitleg van Preud'homme wel plausibel. Dat er snel daarna nog een valpartij was is mij ook ontgaan.
  20. de waan

    Wielrennen

    Ik vind het ook prima als ze het doen, maar je hebt al snel de schijn van willekeur. Ik kan me overigens ook maar ??n keer herinneren dat het peloton zelf de koers naturaliseerde.
Bovenaan