Zoekresultaten

  1. de waan

    Wielrennen

    En Metz een paar jaar terug was minstens zo massaal.
  2. de waan

    Wielrennen

    Zit alles nu weer bij elkaar?
  3. de waan

    Wielrennen

    Ten Dam zit verre van lekker op de fiets zo te zien.
  4. de waan

    Wielrennen

    Heeft iemand gezien waar Dumoulin viel?
  5. de waan

    Wielrennen

    Het is "ons" ook niet niet gegund, die gele trui.
  6. de waan

    Wielrennen

    Vreemd inderdaad. Heb ik nog nooit meegemaakt, waarom nu dan wel?
  7. de waan

    Wielrennen

    Godver...
  8. de waan

    Wielrennen

    Het ging ook een partij hard. En die lantaarnpaal, brrr. Lekker, Sky.
  9. de waan

    Het weer

    Ha, dat was mijn klasgenote op de lagere school. Alleen iets slimmer/minder lui dan ik, dus na 2 HAVO scheidden onze wegen. Grappig. Voor DGS: dochter van Marcel.
  10. de waan

    Wielrennen

    Ik gooi hem er gewoon in. Hup Tom!
  11. de waan

    Wielrennen

    En ook dat zie ik niet gebeuren. Cancellara niet althans.
  12. de waan

    Tv-topic

    Dat vind ik dus absoluut niet. Ik vind wielrenners in de regel veel opener en spontaner dan voetballers. Maar het is alleen wel handig om mensen uit te nodigen die een beetje een vlotte babbel hebben.
  13. de waan

    Wielrennen

    Je bent me net voor. Venijniger dan we van Zonneveld gewend zijn, maar ik kan me er wel in vinden.
  14. de waan

    Tv-topic

    Tering, wat is dat een saai een traag programma zeg. Genee een wielerprogramma laten presenteren slaat ook nergens op. Die zegt gewoon zonder enige gene dat ie geen idee heeft wie Jos van Emden is. Voorlopig kan ik Studio Tour toch nog het beste trekken, al moet dat ook nog wel een beetje los...
  15. de waan

    Het weer

    Niet eens, nee. Dat kan toch eigenlijk niet.
  16. de waan

    Het weer

    Ik vind het nu anders ook heerlijk. Gisteren gevoetbald. Was best smerig warm. En sowieso merk ik nu dat dat niet zo'n slim plan was, kwam amper mijn bed uit vanmorgen.
  17. de waan

    Wielrennen

    Dat was toch wel een misser van de Muppets, die hadden net als wij een stuk of zes Waldorf & Stadlers moeten hebben. Nieuwe kansen vandaag. Ik heb een vrije dag en heb er nu alweer zin in.
  18. de waan

    Wielrennen

    Jan Raas heeft natuurlijk wel aan de wieg gestaan van wat nu de Lotto Jumbo ploeg is.
  19. de waan

    Wielrennen

    Gelukkig dan maar. Volgens mij is de druk bij hem te hoog, die man is zo nerveus als wat.
  20. de waan

    Wielrennen

    Ik krijg ?berhaupt geen woord mee van wat hij zegt.
Bovenaan