Zoekresultaten

  1. de waan

    Heracles Almelo

    Slecht ge?nformeerd dus kennelijk.
  2. de waan

    Zonder Blind (niet?) naar Rusland

    Maakt niet uit. Gewoon 1 miljoen leden een paar euro extra contributie laten betalen.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Het is al 100.000 keer uitgelegd dat FC Twente zeer waarschijnlijk geen Europese licentie zou krijgen met het risico op een jarenlange uitsluiting, maar die verklaring komt RSDG niet zo goed uit.
  4. de waan

    Wielrennen

    Hoeveel kilometer is de ploegentijdrit?
  5. de waan

    Het grote Bier topic

    Ik kreeg gisteren Swinckels voorgeschoteld, die kende ik nog niet. Kennelijk een bier van Bavaria. Wel lekker fris en niet te zoet, maar er zat wel een beetje neppig bijsmaakje aan.
  6. de waan

    Het weer

    Hier gisteren een hagelbui met stenen van een paar centimeter doorsnee. Fijn voor de auto. :(
  7. de waan

    Achilles '29

    En ook nog jeugdteams in de vierde divisie. Ik weet niet wat ze daar allemaal aan het doen zijn, maar ik vraag me af of het gezond is voor een in de kern piepklein clubje. Waarom het zondagteam in de vierde klasse mag beginnen zou ik niet weten.
  8. de waan

    Het weer

    Meer dan 10 graden verschil tussen De Bilt en Deelen. Graag nog een kilometer of 50 oostwaarts, die hittegrens.
  9. de waan

    Het weer

    En op Walcheren 18,5. Wat een heerlijkheid.
  10. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Noordoostpolder hoort ook bij het district Noord.
  11. de waan

    Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

    Dieze West is de enige uitwedstrijd onder de 100 kilometer. Ook lullig dat er geen enkele Friese club meer in de hoofdklasse speelt.
  12. de waan

    Tennis

    Ik heb Hogenkamp gehoord na de eerste wedstrijd. Ze gooide eigenlijk al bij voorbaat de handdoek. Misschien wel realistisch, maar het mag van mij wel een beetje strijdbaarder.
  13. de waan

    Tennis

    Mooi, we liggen weer goed op schema. Donderdag voor het middaguur alle Nederlanders eruit.
  14. de waan

    Zonder Blind (niet?) naar Rusland

    Ja, maar dat wist hij zelf inmiddels niet meer.
  15. de waan

    Wielrennen

    Dan is het wel te hopen dat Ten Dam en Kruijswijk zich snel ergens op een kwartier laten rijden.
  16. de waan

    Districtsbeker

    Wel een makkie normaal gesproken.
  17. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Maar wel een stugge, taaie ploeg met veel fysiek? Of zit ik er dan helemaal naast?
  18. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    En uitzicht op de derde ronde.
  19. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Ik ben niet ontevreden. Zal lastig zat worden, want Excelsior Maassluis lijkt me een beetje EVV-achtig. Maar het kon een stuk beroerder. En Go Ahead is altijd mooi.
  20. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Voor mijn gevoel spelen de topclubs opmerkelijk vaak tegen een andere profclub in de 2e ronde.
Bovenaan