Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is al 100.000 keer uitgelegd dat FC Twente zeer waarschijnlijk geen Europese licentie zou krijgen met het risico op een jarenlange uitsluiting, maar die verklaring komt RSDG niet zo goed uit.
Ik kreeg gisteren Swinckels voorgeschoteld, die kende ik nog niet. Kennelijk een bier van Bavaria. Wel lekker fris en niet te zoet, maar er zat wel een beetje neppig bijsmaakje aan.
En ook nog jeugdteams in de vierde divisie. Ik weet niet wat ze daar allemaal aan het doen zijn, maar ik vraag me af of het gezond is voor een in de kern piepklein clubje.
Waarom het zondagteam in de vierde klasse mag beginnen zou ik niet weten.
Ik heb Hogenkamp gehoord na de eerste wedstrijd. Ze gooide eigenlijk al bij voorbaat de handdoek. Misschien wel realistisch, maar het mag van mij wel een beetje strijdbaarder.
Ik ben niet ontevreden. Zal lastig zat worden, want Excelsior Maassluis lijkt me een beetje EVV-achtig. Maar het kon een stuk beroerder. En Go Ahead is altijd mooi.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.