Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja! We zijn los!
http://home.knvb.nl/nieuws/2015-2016-competitie-indelingen-bekend/
Hollandia naar de Hoofdklasse C! Allemaal op het verkeerde been gezet.
Zoals de grote po?et Andr? Manuel ooit schreef over de heersende opinie in het pittoreske stadje Diepenheim: Weg met de import, lang leve het toerisme.
Is ??n keer zo geweest, volgens mij twee seizoenen geleden. Maar ik ben nog niet zo parano?de om daar een complot achter te zoeken.
Vorig seizoen waren volgens mij eerst heel veel zaterdagclubs die thuis loten en daarna zondagclubs. Alsof het tussentijds even bijgestuurd werd.
De balletjes komen uit verschillende kommen, dus met een beetje snelle ogen is dat prima te sturen.
Misschien hadden ze beter een Roemeen kunnen inhuren voor de loting. ;-)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.