Zoekresultaten

  1. de waan

    Tv-topic

    Enschede had in de 19e eeuw al een tokkiewijk. http://enschede-stad.nl/~Reportage/De%20Krim/index.htm
  2. de waan

    Binnenlandse politiek

    Haha, Halve Zoolstra doet een Geertje. Wat een flapdrol is het ook.
  3. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    De randvoorwaarden zijn inderdaad goed momenteel, zowel materieel als immaterieel. Van Dijk traint ook een jeugdteam toch?
  4. de waan

    De piramide

    Nee, dat is absoluut niet het geval. Ik probeer regelmatig een potje mee te pikken op zaterdag (vaak ook voor schrikbarend weinig publiek trouwens), maar ik kan net zo goed genieten van de sfeer van een mooi potje voor 200 toeschouwers. Als er al iets steekt, is het de herinnering aan de jaren...
  5. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Heel lang geleden trouwens dat er zo weinig verloop was. Liggen onze spelers gewoon niet zo goed meer in de markt of is de markt minder op hol geslagen dan voorheen?
  6. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Dat Van Dijk blijft is prima nieuws. Yeftha mag wel gaan. Gaat hem niet meer worden denk ik. Een vervanger voor Bouwmeister zou toch wel fijn zijn, want ik betwijfel of Visschedijk er al klaar voor is om zijn plek in te nemen.
  7. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Hoe komt zo iemand dan in hemelsnaam in Genemuiden terecht?
  8. de waan

    De piramide

    Ik ben langzamerhand ook wel een beetje klaar met die betonpalenflexibiliteit. In zo'n beetje alles worden de zaterdagclubs met fluwelen handschoentjes aangepakt, om ze toch vooral niet op de tenen te gaan staan, maar zelfs een kleine concessie is levert al een hoop drama op. Misschien wordt...
  9. de waan

    WKE

    Het is best veel, ja. We wachten het maar af.
  10. de waan

    WKE

    Maar als de vordering nu 1,5 miljoen is, is er in de tussentijd kennelijk ook weer een slordige miljoen bij gekomen.
  11. de waan

    Fortuna Sittard Nieuws

    Met een garantstelling kun je geen rekeningen betalen, hoor.
  12. de waan

    De piramide

    Hup, Leon!
  13. de waan

    Binnenlands nieuws

    Misschien kun je beginnen dit plan uit te rollen bij AZ.
  14. de waan

    PC-Topic

    HandBrake was het. :duim:
  15. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Wel netjes richting de andere clubs. Dan kunnen ze het seizoen nog uitspelen en daarna geruisloos verdwijnen.
  16. de waan

    Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

    Dat vroeg ik me gisteren ook al af, want hij zag er niet echt uit als een grandioos licht.
  17. de waan

    WKE

    Voor een succesvol beroep moet WKE aan kunnen tonen dat ze aan alle lopende verplichtingen hebben voldaan, ofwel dat er met de crediteuren een betalingsregeling is afgesproken. Dan lijkt me dat er nog wel wat werk aan de winkel is.
  18. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik ook niet. Het interesseert me hoegenaamd geen ruk.
  19. de waan

    De piramide

    Zoiets bedoelde ik ook, ja.
  20. de waan

    Festivals en concerten

    Haha, Lionel Richie. Ik heb zes keer gekeken of het bericht echt niet van De Speld kwam.
Bovenaan