Nee, dat is absoluut niet het geval. Ik probeer regelmatig een potje mee te pikken op zaterdag (vaak ook voor schrikbarend weinig publiek trouwens), maar ik kan net zo goed genieten van de sfeer van een mooi potje voor 200 toeschouwers. Als er al iets steekt, is het de herinnering aan de jaren...