Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inmiddels drie uur later en nog steeds strontsacherijnig. Iedere keer net op het moment als we echt aansluiting kunnen vinden komt er weer een zeperd tussendoor. Het had gewoon na een half uur 3-0 moeten staan, maar in plaats daarvan loop je tegen een tegengoal aan, waarna het met de minuut...
En "gewoon" gewonnen zag ik. Jullie moeten volgens mij op zondag gaan spelen, die tegenstanders liggen jullie veel beter.
Vol sportpark trouwens bij de allereerste editie van de Lokalderby Flevo Boys-SC Emmeloord...
Het gaat niet om de wedstrijd, hoewel die vaak ook best leuk is, maar om het gevoel. Koersen in Belgi? betekent dat de winter voorbij is. Ook als het gewoon nog vriest.
De Omloop! Jeeeuuuujjjjj!!!
Strontweggetjes, Paddestraat, Topsport Vlaanderen, Eikenberg, Laurens de Vreese, Vlaams chauvinisme. Heerlijk.
EDIT: Astana start niet eens zie ik. Geen Laurens de Vreese dus. Die moet gauw terug naar Vlaanderen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.