Zoekresultaten

  1. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Inmiddels drie uur later en nog steeds strontsacherijnig. Iedere keer net op het moment als we echt aansluiting kunnen vinden komt er weer een zeperd tussendoor. Het had gewoon na een half uur 3-0 moeten staan, maar in plaats daarvan loop je tegen een tegengoal aan, waarna het met de minuut...
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De echte straf komt toch nog neem ik aan?
  3. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    De Treffers wint bijna nooit van EVV voor mijn gevoel.
  4. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Godverredomme. Prutsers. :-(
  5. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Nee, 2-2. PKC won na pingels.
  6. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    En "gewoon" gewonnen zag ik. Jullie moeten volgens mij op zondag gaan spelen, die tegenstanders liggen jullie veel beter. Vol sportpark trouwens bij de allereerste editie van de Lokalderby Flevo Boys-SC Emmeloord...
  7. de waan

    Wielrennen

    Ja, maar zijn cultheldendom gaat wel naar de bliksem nu hij steeds vaker grote koersen wint.
  8. de waan

    Wielrennen

    Hij wint steeds vaker. Ergens vind ik dat ook nog wel jammer.
  9. de waan

    Wielrennen

    Zo, de tuin is winterklaar. Ik ben er klaar voor.
  10. de waan

    Wielrennen

    Ik vind de Omloop tien miljoen miljard keer leuker dan MSR. Strade Bianche ook trouwens.
  11. de waan

    Wielrennen

    Het gaat niet om de wedstrijd, hoewel die vaak ook best leuk is, maar om het gevoel. Koersen in Belgi? betekent dat de winter voorbij is. Ook als het gewoon nog vriest.
  12. de waan

    Jupiler League 4e Periode

    Wat een heerlijke competitie is het soms ook.
  13. de waan

    Wielrennen

    De Omloop! Jeeeuuuujjjjj!!! Strontweggetjes, Paddestraat, Topsport Vlaanderen, Eikenberg, Laurens de Vreese, Vlaams chauvinisme. Heerlijk. EDIT: Astana start niet eens zie ik. Geen Laurens de Vreese dus. Die moet gauw terug naar Vlaanderen.
  14. de waan

    KNVB-beker 2015/16

    Dat zou helemaal geweldig zijn.
  15. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Joh?
  16. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Ik vond die Champagne in interviews altijd nog wel een (relatief) betrouwbare indruk maken. Geen wonder dus dat hij op zeven stemmen blijft steken.
  17. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    De verwachting is juist dat de meeste Ali-stemmers naar Infantino gaan.
  18. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Moeten ze wel eerst ook nog even twee rondes van de grote beker door zien te komen.
  19. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Dan krijgen we dus nog drie rondes. Plus copieus diner tussendoor. Duurt nog wel een uur of negen dus.
  20. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Verrassend.
Bovenaan