Eigenlijk kwamen de clubs (lees: CV Topklasse) vorig jaar al tot de conclusie dat mixen wel eens handig zou kunnen zijn, omdat het anders allemaal wel heel ingewikkeld wordt met promotie en degradatie, maar toen lag het besluit al min of meer vast. Dat het nu alsnog op korte termijn wordt...