Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omdat een faillissementsaanvraag een formaliteit is als je wel een steunvordering hebt. Dan was het niet meer dan een hamerstuk geweest.
De bron van de oorspronkelijke belastingclaim was als gevolg van het boekenonderzoek dat eerder al was uitgevoerd. Toen was dus al duidelijk dat het niet...
E?n partij kan ook het faillissement aanvragen, maar dan moet deze wel veel uitgebreider onderbouwd worden. Als de fiscus inderdaad nog 1,5 miljoen (hoe krijg je het voor elkaar) te vorderen heeft lijkt me dan niet zo'n probleem.
http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-misleidt-de-knvb-bij-transfer-dusan-tadic-1.5731416
Door Van den Belt kan dus ook een streep.
Ik zeg: 1000 strafregels en twee uur in de hoek staan. Dat zal ze leren.
Trouwens: "Twente wilde Hakim Ziyech van Heerenveen als opvolger van Tadic...
Dan moeten wij het volgende week nog maar weer wat spannender maken. :duim:
Gelukkig de laatste strohalm gepakt vandaag.
Wordt wel een leuk competitieslot zo. De eerste acht kunnen allemaal nog kampioen worden, maar ook de boot naar de tweede divisie nog missen.
het zou natuurlijk objectief gezien volkomen eerlijk zijn als op de landelijke niveaus de thuisclub bepaalt wanneer er gespeeld wordt. Clubs die dan ?cht principieel zijn lopen op een bepaald moment tegen een glazen plafond aan en zullen moeten kiezen: principe of presteren.
Helaas is dit...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.