Ja, dit is wel echt lineaalwerk. Gevoelsmatig zou het in ieder geval een stuk logischer zijn dat wij naar Noord gaan.
Logischer is denk ik HSC'21, Hercules en Magreb'90 naar Noord; Quick Boys, Noordwijk, Rijnsburg naar Zuid.
Dan zijn VVSB en Lisse de Bollenstreekclubs die naar Noord gaan.