Zoekresultaten

  1. de waan

    De piramide

    Appingedam moest eerder dat seizoen voor 5 minuten terug naar Rheden. Daar zat nog wat oud zeer.
  2. de waan

    De piramide

    Ik voelde hem aankomen. :-) HSC was in die tijd vooral een team dat het van het bikkelen moest hebben. Tot tien wedstrijden voor het einde ook gewoon net als altijd dedegratiekandidaat maar plotseling begon het te lopen.
  3. de waan

    De piramide

    Dat moet een tikfoutje zijn. Ik denk dat het 32-24 is. Kampioen worden met 32 doelpunten in 26 wedstrijden is ook al vrij belachelijk trouwens.
  4. de waan

    De snor en co

    Haha, Derksen ligt nog steeds aan het infuus bij Jopie. Hilarisch. Niks aan de hand. Welke geheime contracten?
  5. de waan

    De piramide

    Delpher dus. En op www.dekrantvantoen.nl is het hele archief van de Noordelijke kranten ook terug te vinden.
  6. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik zit nu mijn hersens te pijnigen met de vraag hoe je het voor elkaar krijgt daar ook maar enige gelijkenis in te zien.
  7. de waan

    Buitenlandse politiek

    Ik zou toch maar beter de raad van gevegt ter harte nemen.
  8. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ok?, het overgrote deel hangt geen varkenskoppen op, maar ik heb verre van het idee dat de gemiddelde tegenstander er nou heel erg genuanceerde beeldvorming op na houdt. Ik heb heel wat van die voxpopjes gezien die bang zijn dat hun kinderen niet meer alleen de straat op kunnen. Wat ook weer...
  9. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik vind het eigenlijk helemaal niet grappig.
  10. de waan

    De piramide

    Die laatste was onze kampioenswedstrijd, he. We zijn inderdaad gekelderd van 1300 in het eerste hoofdklasse jaar naar 450 nu. Maar er zijn heel wat meer clubs die 2/3e hebben ingeleverd.
  11. de waan

    De piramide

    Willekeurige speelronde in 1984...
  12. de waan

    Raad de stad

    D is volgens mij Bunschoten-Spakenburg. Of ??n van die twee.
  13. de waan

    Raad de stad

    A is Den Burg.
  14. de waan

    Binnenlandse politiek

    Deze alinea is nog het meest hilarisch. En dat na maanden vol berichten over opgehangen varkenskoppen, spandoeken die suggereren dat vluchtelingen hun twaalfjarige dochters willen verkrachten en "daar moet een piemel in" roepen. Ja, die zien hun beschaafde en verlichte manier van leven echt in...
  15. de waan

    Binnenlandse politiek

    Dat is toch diezelfde Hans de Boer die werklozen per definitie luilakken vindt?
  16. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik mag toch hopen dat Zijlstra ook nog wel even grondig geknipt en geschoren wordt.
  17. de waan

    De piramide

    HHC niet inderdaad. Alleen die trommel mogen ze wel wegflikkeren. Minder goede ervaringen met de clubs uit onder meer Katwijk en Spakenburg. Ofwel stuitend arrogant, ofwel erg schreeuwerig/vervelend. Althans, zo heb ik het ervaren. Sommigen nemen het wat mij betreft allemaal net iets te serieus...
  18. de waan

    Buitenlands nieuws

    Dit riekt naar een false flag. Ik ga gauw naar de winkel voor een nieuwe rol aluminiumfolie.
  19. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ok?, dan wacht ik eigenwijs als ik ben wel al wegkijkend af totdat we naar de mallemoeren zijn gegaan. Vaarwel.
  20. de waan

    Binnenlandse politiek

    Constateren dat het land naar de mallemoer gaat en dat dit komt door de tolerantie. Dan ben je ofwel compleet van de pot gerukt ofwel doelbewust aan het manipuleren. Waarschijnlijk dat laatste. Ben zeer benieuwd naar de onderbouwing al zijn claims die hij hier uit de losse pols rond strooit.
Bovenaan