HHC niet inderdaad. Alleen die trommel mogen ze wel wegflikkeren. Minder goede ervaringen met de clubs uit onder meer Katwijk en Spakenburg. Ofwel stuitend arrogant, ofwel erg schreeuwerig/vervelend. Althans, zo heb ik het ervaren. Sommigen nemen het wat mij betreft allemaal net iets te serieus...