Zoekresultaten

  1. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Lekkere invalbeurt van Origi.
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Wel grundlich.
  3. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    En daarvoor Dino Zoff. Die heette niet voor niets Dino.
  4. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Spielvereinigung dacht ik.
  5. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    De Bruyne is met zichzelf in gevegt.
  6. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Nee, maar er zit toch veel meer in dan dit. Laffe honden allemaal. Zo, 1-0. Belgie moet wat gaan doen nu.
  7. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Het is vooralsnog weer zwaar teleurstellend.
  8. de waan

    RIP topic

    Die was ook al een jaar of 600 toch? Of waren dat Melmaciaanse jaren.
  9. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Dan was het Blind geweest.
  10. de waan

    Indelingen 2016-2017

    Maar dat doen we met plezier, op de zaken vooruit lopen.
  11. de waan

    Transfers 2e divisie

    En voor de zoveelste keer maar weer (foutief) melden dat er voor het eerst sinds 1954 geproveerd kan worden vanuit de amateurs.
  12. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Zo, Turkije verloren, Tsjechie verloren, nu IJsland nog.
  13. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Onzinverhaal natuurlijk.
  14. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Nou, Spanje zal wel weer 3.698 passes hebben gegeven waarvan 98% is aangekomen.
  15. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Arno Vermeulen is blind?
  16. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Hoe is het ?berhaupt mogelijk dat die Wilmots er nog zit, terwijl ze twee jaar geleden ook al lang niet alles eruit haalden wat er in zit.
  17. de waan

    Buitenlands nieuws

    Volgens mij is het eerder andersom. Aanvankelijk was het toch het beeld van het meisje dat op vakantie bruut werd verkracht: http://www.telegraaf.nl/binnenland/25982553/__Nachtmerrie_voor_Nederlandse_in_Qatar__.html Wat is er mis mee om nog eens wat verder uit te pluizen wat er nou precies aan...
  18. de waan

    Het Oranje-tintje van dit EK: Hup Team Kuipers!!!!

    Dan kan Kuipers meteen die vervelende Duitsers met hun "Ohne Holland fahren wir zur EM" wreken.
  19. de waan

    Indelingen 2016-2017

    Je hebt Zwaluwen'30 en ASV Dronten verwisseld. Ik vermoed dat Eemdijk dan naar A gaat.
  20. de waan

    Buitenlands nieuws

    Van wat er allemaal van waar is natuurlijk. Maar twee vriendinnen van begin twintig die "gewoon" op vakantie gaan naar Qatar, daar kan ik me verdomd weinig bij voorstellen.
Bovenaan