Zoekresultaten

  1. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Dan zal het wel 1-1 worden.
  2. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Iets met een vinger op de klitter dacht ik.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Maakt niet zo veel uit. Zonder club blijft een stadion waardeloos. Bij een faillissement mogen degenen die het hypotheekrecht hebben (gemeente, misschien nog wel andere partijen) de boel gaan veilen. Ik zeg: succes.
  4. de waan

    De piramide

    ze kunnen er voor kiezen op zaterdag te gaan spelen. Zijn ze met 8 promoties klaar. Overigens speelt Enschedese Boys komend seizoen in de 5e klasse.
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Stadion is eigendom. Mede daarom is de schuldenlast zo hoog. Inclusief nog 17 miljoen schuld aan de gemeente. Had je een paar goede dingen mee kunnen doen in lokale pauperbuurten.
  6. de waan

    WKE

    Het ging trouwens wel om het zaterdagteam van Hoogeveen, maar dan nog. Die gaan gewoon door waar ze in februari opgehouden zijn. Ik vrees ook met dezelfde belastingmoraal.
  7. de waan

    WKE

    Hoe kan dat nou. Zo'n beetje alle spelers van WKE moesten vandaag nog met TEVV aan de bak.
  8. de waan

    District Noord

    LSC 1890 wint van TEVV en promoveert naar de 1e klasse zag ik toevallig. Het door WKE leeggeroofde TEVV degradeert daardoor naar de 2e klasse.
  9. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    SVBO-Groene Ster is 2-2 geworden. Vlissingen inmiddels met 5-0 voor en Rohda-SJC is 1-2. Lijkt allemaal dus wel definitief beslist.
  10. de waan

    Tv-topic

    Tja, ook gereformeerden hebben jeuk. Daar doet geen Onze Lieve Heer wat aan.
  11. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    IJhorst is toch ook gemeente Staphorst.
  12. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Er waren niet eens wegen.
  13. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Dan kunnen ze mooi op zondag gaan voetballen. :-)
  14. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Helpt allemaal. In de 80-jarige oorlog is Twente een paar keer in de as gelegd door het staatse leger. Mocht niet baten, we zijn er nog.
  15. de waan

    Het FC Groningen Nieuwstopic

    BINGO!
  16. de waan

    Het FC Groningen Nieuwstopic

    Is de term maatschappelijk partner al gevallen?
  17. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ja, maar met nieuwe licentie gaan ze failliet en met behoud van oude blijven ze in categorie 1.
  18. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Goeiedag zeg, Stoch.
  19. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dacht het wel. En die is op basis van de begroting die ze ongeveer nu moeten inleveren.
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Bovendien, als de situatie kennelijk nog zo fragiel is, komen ze toch ook nooit binnen een paar maand uit categorie I.
Bovenaan