Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    De bijzonderheid bij een voetbalclub is dat spelers niet alleen werknemer zijn, maar ook activa. Is het niet zo dat arbeidscontracten van rechtswege ontbonden worden bij een faillissement?
  2. de waan

    Buitenlands nieuws

    Het is dus een hoer begrijp ik, die heeft geprobeerd het stil te houden, omdat niemand mocht weten dat ze hoer is. Sowieso, wat moet je als prostituee in Allah's naam in Qatar.
  3. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Volgens mij verweten ze Van Oostveen hetzelfde toen hij laatst die harde uitspraken deed. Dat is met terugwerkende kracht dan wel weer grappig.
  4. de waan

    Buitenlands nieuws

    Dan moet je Ebru Umar heten.
  5. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Misschien biedt de behangkoning redding, want er wordt gemeld dat Ziyech gaat tekenen bij Swansea.
  6. de waan

    Festivals en concerten

    Joy Division wil ik nog wel eens zien.
  7. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Ik had eerlijk gezegd het idee dat Van Marwijk eigenlijk niet zo goed wat durfde te zeggen.
  8. de waan

    Indelingen 2016-2017

    Die kan Joost vast wel leveren. Zal niet zo spannend zijn, aangezien het gros van de clubs centraal in het land liggen.
  9. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    L?w heeft een te kort shirtje aan.
  10. de waan

    Indelingen 2016-2017

    Hier nogmaals het kaartje: https://www.google.nl/maps/@52.1645611,3.9124476,8z/data=!4m2!6m1!1s1A-l1AD-GziD8urQDJGjW_yw33TA Ik zet nog steeds in op Silvolde naar Noord. Enige scenario waarbij IFC naar Zuid gaat is als Silvolde, RKHVV en De Bataven naar Noord gaan, maar dan moet ook ??n van de...
  11. de waan

    Districtsbeker 2015/2016

    Schijnbaar vond TV Oost het niet belangrijk genoeg. Als er beelden waren geweest hadden die er vast al wel opgestaan.
  12. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Gaston Sporre zegt wel wijze dingen: http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/sportbestuurder-sporre-sponsors-en-supporters-fc-twente-moeten-solidair-zijn-1.6101707?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
  13. de waan

    Indelingen 2016-2017

    De situatie is niet veranderd qua verdeling ten opzichte van mijn vorige opzetje, dus de kans dat IFC in Noord komt is denk ik 95%.
  14. de waan

    Het EK op tv

    Ik zou r doen.
  15. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Wat een kutpot was dit zeg.
  16. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Waar spelen die Noord-Ieren zoal? Dit ziet er echt uit als League 2 niveau.
  17. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik weet niet waar jij op baseert dat Joop nog steeds de held is. Die wordt waarschijnlijk binnen een kwartier gelynchd als ie ergens in Twente op straat loopt. Gek genoeg krijgt Jacobs Casino dan weer geen enkele kritiek.
  18. de waan

    Wedstrijdtopic - groepsfase

    Niet zo'n klein beetje hands.
  19. de waan

    De piramide

    Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor liggen.
  20. de waan

    De piramide

    Ik bedoelde eigenlijk dat ze met Enschedese Boys dus een leuke derby hebben. Verder kan ik me niet voorstellen dat SC Enschede er veel behoefte aan heeft zich te laten overnemen.
Bovenaan